Stl bestand als plaatje

Peter58

Vriend van modelbouwforum.nl
Hallo mensen,
Is er een programa in windows die je stl bestanden als plaatje/foto laat zien?
Nu heb ik alleen maar de opgeslagen namen in mijn pc staan, en dat zijn ingekorten namen daar mijn printer geen lange namen kan lezen vanaf de sd kaart. Erg onduidelijk zo!
Ik heb al zitten zoeken op het web, maar kan het niet vinden.
Grt peter

Uitgeprobeerd, maar dat is niet wat ik zoek. het mooiste zou zijn dat het in verkenner werkt, en daar de afbeeldingen laat zien.
Weet niet of dat kan!
grt Peter

Over het mogelijk niet kunnen downloaden staat ook wat op de site die ik linkte. Als je (hieronder is wat Edge doet om je tegen te houden) rechtsboven op de downloadpijl klikt, vervolgens op de 3 puntjes achter de bestandsnaam en dan "Keep". In het volgende scherm klik je op "Show more" en dan "Keep anyway" en het wordt gedownload. Voor het geval dat: Ik ben er niet verantwoordelijk voor mocht het bestand niet deugen.

KeepFile.png

Bij het installeren moet je mogelijk ook weer even wat klikken om de installatie daadwerkelijk van start te laten gaan. Dat staat ook, misschien in wat verouderde vorm maar het gaat om het idee, in het verhaal waar ik naar verwees.

Lukt het met deze aanvulling wel?

Moet ik ff proberen, maar vandaag niet meer, veel last van mijn liesbreuk, dus maar weer bank hangen :(
Grt peter

Het zou mooi zijn dat in verkenner de plaatjes allemaal te zien zijn, net als foto,s.
Grt peter

Het zou mooi zijn dat in verkenner de plaatjes allemaal te zien zijn, net als foto,s.
Wat je wilt dat kan, maar dan zul je ongetwijfeld ook willen, dat als je klikt op het bestandje dat het juiste bijbehorende programma opent.
En daar zit hem dan de crux.

Als het programma waar je het eigenlijk mee wilt openen geen preview ondersteund, krijg je niets te zien.

Op joubuis staat een filmpje hoe je een preview kunt krijgen.

Ik heb dat 3d, maar automatisch open doet hij niet, toch eens kijken hoe dat dan wel moet.
Grt peter

Back