stockcar1:5

• Topicstarter Topicstarter stockcar
  • Startdatum Startdatum
S

stockcar

Guest
hallo,

ik ben van plan om een stockcar 1:5 te bouwen en daar heb ik assen van een vrachtwagen nodig nou zou ik graag willen weten of er ook assen van tussen de 25 en de 35 cm breed leverbaar zijn.

stockcar zei:
hallo,

ik ben van plan om een stockcar 1:5 te bouwen en daar heb ik assen van een vrachtwagen nodig nou zou ik graag willen weten of er ook assen van tussen de 25 en de 35 cm breed leverbaar zijn.
voor een stockcar 1:5 wordt meestal het onderdelen van een FG marder gebruikt.chassis en body worden meestal zelf gemaakt en de rest wordt gebruikt. Maar ik weet niet wat jij verstaat onder een stockcar. Als iemand niet weet wat het is worden veel auto's uitgemaakt voor stockcar. :wink: misschien als je foto's of tekeningen hebt kan ik je wel verder helpen. of er assen bestaan die de breete heeft die jij moet hebben weet ik zo niet.

ik weet wat je bedoelt met die onderdelen van een marder maar dat wil ik niet ik wil hem zo echt mogelijk maken zoals de echte stockcars met zulke assen. en een vrachtwagen as komt er het dichste bij in de buurt.maar ik weet niet zoveel van vrachtwagens af welke maten enz.

stockcar zei:
ik weet wat je bedoelt met die onderdelen van een marder maar dat wil ik niet ik wil hem zo echt mogelijk maken zoals de echte stockcars met zulke assen. en een vrachtwagen as komt er het dichste bij in de buurt.maar ik weet niet zoveel van vrachtwagens af welke maten enz.
Oké dan hebben we het tenminste wel over de zelvende wagens.
kijk eens op deze pagina. www.modeltrucks.nl deze club maakt 1:4 vrachtwagens zij zullen je wel verder kunnen helpen denk ik.

Back