Ging iets verkeerd sorry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ging iets verkeerd sorry
Ziekenhuis bezoek klinkt niet goed.Laatste tijd na veel ziekenhuis bezoek
nu de stookruimte maken
Weet ik eigenlijk nog niet. Ik wil hem wel verder uitbreiden ,condensor en zoZiekenhuis bezoek klinkt niet goed.
Wat je heb schrijf je niet, maar ik hoop, dat je voorspoedig herstelt.
Mooie staande ketel, ziet er goed uit.
Bekijk bijlage 529961
Heb je al een idee over de brander?
Misschien een ronde keramische brander?
De andere foto van de staande ketel.
Bekijk bijlage 529962
Ga je nog een oververhitter of stoomdroger plaatsen?
Nogmaals mooi werk.
Henk
Weet ik eigenlijk nog niet. Ik wil hem wel verder uitbreiden ,condensor en zo
Ik maak een stookkast op kolen en een op gas,dan kan ik zelf kiezen,want de ketel komt los op de stookkast te staan
Ik kan met hulpmiddelen nog heel veel ,soms met gescheld maar het lukt,en daar ben ik dankbaar voorPfoei, dat is echt heftig.
Ja fijn dat het nu wel lukt ,raad opgevolgd en van de fouten geleerd,nu ga ik de liggende ook afmaken ,heb veel hulp van dirk wijns gehad ,geweldigGoed bezig Juki, leuk dat je weer verder gaat met je project, hoe verder..... des te meer je gemotiveerd raakt om de boel draaiend te krijgen.
groet René
Prima bedankt !Ja hoorJuki, je kunt de meeste er wel voor gebruiken, wel even een sifon eronder zetten zodat de stoom kan condenseren en vloeistof wordt.
groet René
Prima bedankt !
Sifon heb ik al gemaakt
Gr julius
Jij hebt wel een heel bijzondere wijze om de ketel te testen, verhitten op het gasfornuis.
Bekijk bijlage 533845
Normaal is, dat je de ketel koud afpers met 2 maal de bedrijfsdruk, in dit geval 6bar.
Kun je de ketel niet hydraulisch afpersen, dan kun je als alternatief de ketel vullen met 6 bar aan luchtdruk en deze in een emmer onderdompelen.
Komen er na een uur nog geen belletjes, dan is deze dicht.
De manier waarop je nu de druktest hebt uitgevoerd is uiterst gevaarlijk, daar indien er een lek bij 3 bar een lek zou zijn, stoom of water bar met een temperatuur van circa 125°C zou wegspuiten met kans op gemene brandwonden.
Veiligheid voor alles.
Groet. Henk.
Geeft niet ,heb ik ook last van ,leeftijd he hahaInderdaad, op 1 maart 2023.
Niet opgeslagen in de grijze cellen.
Sorry Henk.