Stoomsleepboot Maarten

full

full

Een niet eerder ontdekt foutje gemaakt bij het zagen van de deursponning aan de scharnierkant. Niet diep genoeg gezaagd. Nu dus met een plaatje messing, met schuurpapier erop geplakt, proberen het alsnog goed te krijgen.
Fijne feestdagen allemaal.

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nadat het uitschuren van de sponning is gelukt begonnen aan de bakboord stuurhutdeur.
Om de deur een beetje stevig te maken lijm ik latjes op een messing plaatje. Daardoor kunnen de scharnierdelen eraan gesoldeerd worden.

full

full

Groeten, Jan.

Ja de deur wordt aan de binnenkant ook bekleed anders ziet het er niet uit als de deur open staat. Bovendien is het nodig om het ruitje op te sluiten.

De binnenkant van de stuurhutdeur is gereed maar ik heb even een probleem met uploaden van een foto.

z65g.jpg

Groeten, Jan.

Sorry maar ik heb bij imageshack waarschijnlijk een fout gemaakt waardoor mijn foto's daar en dus ook van het forum verdwenen zijn. Ik ben er nog niet achter wat er is mis gegaan en hoe ik dat kan terugdraaien. Toen ik vanmiddag een foto wilde uploaden kreeg ik ook al zo'n "postzegel" in beeld.

Groeten, Jan.

Maarten

Jan,

ik weet niet of je er wat aan deze info hebt maar bij mij zijn tot posting 384 (dat is bijna aan
de onderkant van pagina 26) alle foto's zichtbaar, daarna niet meer.

Na 28 feb 2012 zijn alle plaatjes weg.
Heel erg jammer, heel veel werk om die weer terug te zoeken en te zetten.

Daarom zet ik alles WEL hier op het forum.
Plaatjes die ik belangrijk vind, die anderen hebben geplaatst, kopieer ik zelfs om vervolgens in mijn eigen album te zetten en dan in een quote in mijn antwoord te herplaatsen.

Het is zo vreselijk jammer van de vele verslagen hier op het forum waarbij plaatjes uit imageshack of fotobucket zijn verwijderd, dit reduceert de waarde van zo'n verslag tot heel dicht bij 0 (nul).

Ik hoop dat je het kan herstellen.

Maarten

Baggeraar,

ik laad mijn foto's eerst via "afbeeldingen & fotoalbums" onder MBF-community en dan via die route in mijn verslagen.
dat is toch niet via Imageschack of zoiets?

ik laad mijn foto's eerst via "afbeeldingen & fotoalbums" onder MBF-community en dan via die route in mijn verslagen.
dat is toch niet via Imageschack of zoiets?

Nee, dat is puur een forumkwestie en als vriend mag je 750 foto's opslaan. En als je (vrijwel) alleen foto's in bouwverslagen zet kan je Robert nog toestemming voor meer vragen.

Groet,

Ad

Maarten

is dat dan niet de marsroute om te voorkomen dat de foto's (uit oudere) bouwverslagen verdwijnen?

is dat dan niet de marsroute om te voorkomen dat de foto's (uit oudere) bouwverslagen verdwijnen?

Dat vindt jij, dat vind ik, maar er zijn legioenen die er anders over denken en zweren bij die gratis sites (waarvan er sommigen soms ook nog eens tergend langzaam zijn).
Bij kleiner fora worden soms alle foto's "gehost" door het forum, maar dat is voor een groot forum als dit niet te betalen vrees ik. Ook op dat gebied staan de ontwikkelingen niet stil, en er zal in de toekomst wel een moment komen dat het wel te doen is.
Maar voor bestaande verslagen lost dit allemaal niets op, het vervangen van de bestaande foto links naar andere adressen is simpelweg onuitvoerbaar.

Groet,

Ad

@Jan.
Je weet de bezem wel te vinden hè:D

Ik gebruikte imageshack omdat ik dan de foto,s ook voor andere forums kon gebruiken.
Heb nu een les geleerd en begin op dit forum een fotoalbum. Worden het meer dan 750 foto's kan ik ook Robert vragen om meer ruimte. Het zal wel een tijdje duren voor ik alles terug heb want het moet ook weer niet ten koste gaan van mijn bouwtijd.

Groeten, Jan.

De meeste van de verdwenen foto's heb ik in een fotoalbum geplaatst. Ik voeg ze later wel toe aan het forum.

Groeten, Jan.

Jan ik gebruik "Mijn album.nl"
ik betaal +/- 20 euro per jaar en heb een opslag van 1 terrabyte mijn foto's kan ik altijd bij en worden nooit verwijderd zolang dat ik blijf betalen !

Jan, oude topics kun je niet meer aanpassen maar voor een verslag als dit wil ik wel helpen om de juiste plaatjes weer in de posts te plaatsen. Ik zal alvast kijken of ik wat dingen kan herstellen. Zal niet allemaal vandaag worden want het is nogal wat werk.

Back