stoppen met duikboot hobby

hallo ik laat even weten dat ik stop met de duikboot hobby het doet me veel pijn om er mee te stoppen maar het kan niet meer ik heb mijn vriend RAF al laten weten dat ik stop en wil het jullie ook even laten weten .
ik kan het niet meer betalen en heb hier al vaker gevraagt of er in eindhoven of in de buurt mensen waren die mij konden helpen maar vergeefs ik heb dit besluit genomen . en ik zal altijd verbonden blijven met duikboten.
ik zal op dit forum en op modelbouwmarkt.nl en op marktplaats.nl mijn boten de kriek en de akula romp die bijna af was en de nog niet gebruikte zender en de lader te koop aanbieden.
ik wens iedereen nog veel vaar en duik plezier..grt.theo

Hallo Theo,

ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk verdrietig onder bent maar ik neem aan dat je goed nagedacht hebt over je besluit. De rc duikboot is over het algemeen niet goedkoop, en afhankelijk van de centjes die je ter beschikking hebt kan je bepaalde dingen wel of niet doen...
Om je toch een beetje tot nadenken aan te zetten: ook het formaat kan natuurlijk van invloed zijn op de totaal kosten. Zo zag ik Ronald van Aalst met een piep-klein maar wel heel leuk Kilo-klasse duikbootje van ongeveer 20cm stoeien tijdens de Subsail. Niet groot, maar wel heel leuk...en het is toch echt een duikende duikboot. Daar komt bij dat je heel goed je ei kwijt kan in dit soort modellen als het om details gaat..'vroeger' bouwden we toch ook slagschepen in schaal 1:144 of kleiner..

Jos

jammer theo
maar ik vind het een ijzersterke beslissing je hebt gelijk als het niet meer gaat, het probleem is altijd wanneer neem je hem ,ik hoop dat je wat anders kan vinden.
maar commentaar leveren op het forum kan altijd
groeten fred

ik wil toch even laten weten dat RAF mijn kriekVIIb overgenomen heeft daar ben ik heel blij mee zo kan ik de boot altijd zien .
en aan iedereen een fijne vaar en duik zomer
weather3.gif

Back