Stoppen met flybarless vliegen

ja @Student: zal niet logisch zijn, de bladen bij een paddelheli zwaarder te maken, maar was allen zo'n idee ... ik wil hem helemaal niet rustig hebben (de paddel heli)

Bij F3C mogen ze toch helemaal geen estab gebruiken?
ik dacht dat ze bang waren dat je hier dingen in voor ging programmeren, zodat de vliegers te veel voordeel uit de estab gingen halen

Bij F3C mogen ze toch helemaal geen estab gebruiken?
ik dacht dat ze bang waren dat je hier dingen in voor ging programmeren, zodat de vliegers te veel voordeel uit de estab gingen halen

NOG niet, waarschijnlijk mag er vanaf 2014 wel met een flybarless heli meegevlogen worden in de F3C klasse. Alleen worden de verplichte figuren nog moeilijker, de eerst voorstellen die ik gezien heb liegen er niet om. Veel 3D-achtige moves, piro's en flips :rolleyes:.

Nou, ik blijf voorlopig gewoon doorvliegen met de paddles. Ik heb hier mijn handen al vol aan en als ik zo de verhalen lees over het flybarless vliegen dan moet ik mij eerst weer in de elektronica gaan verdiepen voordat het wil vliegen.

Ik lees zo hier en daar dat er al verschillende piloten er de brui aan hebben gegeven en weer terug gaan naar de paddle stang.

Het is ook gewoon een mechanische stabilisatie unit...
Msu

Die gaan we in de wereld brengen :mrgreen:

Dan hebben we de "rigid" vliegers, "msu" vliegers en de "estab" vliegers

Deze heb ik vandaag in gevlogen voor een collega , blijft leuk om met paddels te vliegen.
2012-10-14%2013.44.05.jpg

Die van mij (vrijdag eerste vlucht gemaakt) :
2012-10-14%2013.44.15.jpg

gegroet ;)

Ik vind de T rex 550 een mooie heli , niet te groot, niet ingewikkelt, paddels, ..
maar die Logo is toch wat anders, denk veel strakker,
zeker ook een kwestie van ''wat wil je''

alleen nog die vraag, waar ben je gevlogen,
hier van hagel naar regen en wind en regen enenenene...

Ik vind de T rex 550 een mooie heli , niet te groot, niet ingewikkelt, paddels, ..
maar die Logo is toch wat anders, denk veel strakker,
zeker ook een kwestie van ''wat wil je''

alleen nog die vraag, waar ben je gevlogen,
hier van hagel naar regen en wind en regen enenenene...

De gehele dag gevlogen , geen enkele drup gezien , ik vlieg dan ook zeer zuidelijk in landgraaf.
Er was zelfs bijna geen windt bij ons, veel les vluchten nog gedaan..

gegroet ;)

Back