Heren,
graag jullie advies voor de volgende storing's oplossing welke ik moment onder vind in mijn nieuwe PC-7
Ik heb 60meter reikwijdte in het toestel met ingeschoven echter zodra de motor wordt aangezet beginnen alle roeren te klapperen. het lijkt wel of er uit de motor een hoop ruis richting de de ontvanger wordt gestuurd.
in het toestel zit de volgende configuratie
turnigy 36-42c 1100kv.
Hobbyking 50A ESC
3S2p 2200 turnigy lipo 20c
turnigy Ubex 5a met ferrietkern
2 x hitec hs81's
2 x gws servo park op hoogte en richting.
tx kristal is inmiddels uitgewisseld als ook de de ontvangerkristal ontvanger was eerst een Mulitplex pico 5/6 later voor een grotere futaba r149 bracht iets meer bereik maar niet veel
motor en regelaar zitten onder de motor kap. regelaar zit achter de cockpit.
met andere toestellen geen issue.
ik ben even het nu even kwijt waar nog te zoeken. graag jullie adies
graag jullie advies voor de volgende storing's oplossing welke ik moment onder vind in mijn nieuwe PC-7
Ik heb 60meter reikwijdte in het toestel met ingeschoven echter zodra de motor wordt aangezet beginnen alle roeren te klapperen. het lijkt wel of er uit de motor een hoop ruis richting de de ontvanger wordt gestuurd.
in het toestel zit de volgende configuratie
turnigy 36-42c 1100kv.
Hobbyking 50A ESC
3S2p 2200 turnigy lipo 20c
turnigy Ubex 5a met ferrietkern
2 x hitec hs81's
2 x gws servo park op hoogte en richting.
tx kristal is inmiddels uitgewisseld als ook de de ontvangerkristal ontvanger was eerst een Mulitplex pico 5/6 later voor een grotere futaba r149 bracht iets meer bereik maar niet veel
motor en regelaar zitten onder de motor kap. regelaar zit achter de cockpit.
met andere toestellen geen issue.
ik ben even het nu even kwijt waar nog te zoeken. graag jullie adies