Cheeta
Forum veteraan
Ik heb inmiddels behoorlijk wat storing te verduuren waar ik toch best wel moe van wordt,,
heb de zenderset al verwisseld met een andere,, heb deze storing zo wel op een boot als in een auto,,
ook accus zijn verschillende geprobeert,, ook zonder motor geprobeert zelfs nog een andere regelaar geprobeert en het probleem blijft terug komen,,
alles is al eens verwisseld,,
-zender
-ontvanger
-kristalset
-servo
-regelaar
-moter
-voertuig
-accu
de eerste x dat het me op viel was in de boot het vermoeden was dat het aan het carbon lag,, dus antenne buis gemonteerd,, probleem leek weg te zijn,,
maar nu monteer ik deze zelfde hardware in een rc auto van glasfiber en komt het probleem weer terug,,
wat zie ik over het hoofd?
zenders: acoms techniplus en sanwa dash saber x (40mhz am)
servo's: robbe, graupner, sanwa
regelaars: carson speed max en speed 20
accu's: sanyo 800 AR 7 cellen en een 6 cellen racing pack
motor: team orion 14x3 en 480/9 jamara cobalt
heb de zenderset al verwisseld met een andere,, heb deze storing zo wel op een boot als in een auto,,
ook accus zijn verschillende geprobeert,, ook zonder motor geprobeert zelfs nog een andere regelaar geprobeert en het probleem blijft terug komen,,
alles is al eens verwisseld,,
-zender
-ontvanger
-kristalset
-servo
-regelaar
-moter
-voertuig
-accu
de eerste x dat het me op viel was in de boot het vermoeden was dat het aan het carbon lag,, dus antenne buis gemonteerd,, probleem leek weg te zijn,,
maar nu monteer ik deze zelfde hardware in een rc auto van glasfiber en komt het probleem weer terug,,
wat zie ik over het hoofd?
zenders: acoms techniplus en sanwa dash saber x (40mhz am)
servo's: robbe, graupner, sanwa
regelaars: carson speed max en speed 20
accu's: sanyo 800 AR 7 cellen en een 6 cellen racing pack
motor: team orion 14x3 en 480/9 jamara cobalt