storm racing drone

hoi alle maal laast zag ik een filmpje over drone racing.
nu lijkt me dit erg leuk ,nu vond ik een side voor een Storm-Racing-Drone-Type-A-RTF dit leek me wel een leuk beginners zetje.
alleen kunnen ze geen accu verzenden.

nu wou ik vragen weet iemand het zelfde type + toe behoren, waar ik deze kan kopen

mvg oaf

Dat is gewoon een standaard 250 mini die je ook zelf kan bouwen. Wat bedoel je met zelfde type en toebehoren ? Mini bouwens kijk eens in bouwverslagen :-) zo veel keuze.

Het lijkt een beetje op het HK laser230 frame

Laser230 FPV Quadcopter Composite Kit (230mm)

Of deze

Carbon Fiber Mini QAV250 Quadcopter with Motor ESC TX RX Flight Controller Combo $180.33 Free Shipping @GoodLuckBuy.com

Of zoiets :

QAV250 250mm Glass Fiber Mini Quadcopter Multicopter Frame Kit Sale-Banggood.com

Het is de EMAX 250mm frame EMAX Carbon Fiber Mini 250mm Quadcopter Frame Kit /4 Axis Mulitcopter NOT QAV250 | eBay

Het zijn allemaal standaard componenten, vind de bouwkunsten echter niet zo best, een hele bungel met draden onder de armen, banggood ledstrips erg slecht gemonteerd en de vtx er boven op geplakt...

Heb er ook een gekocht en had hem binnen 3 dagen binnen Je kan voor 2 verzend opties kiezen. Helaas bij de duurste verzenden ze wel de batteryen. let wel op dat je nog btw moet betalen als het thuis bezorgd word.

Het is echt een gaaf ding

Heb er ook een gekocht en had hem binnen 3 dagen binnen�� Je kan voor 2 verzend opties kiezen. Helaas bij de duurste verzenden ze wel de batteryen. let wel op dat je nog btw moet betalen als het thuis bezorgd word.

Het is echt een gaaf ding����

Ps heb hem gekocht bij helipal

Heb er ook een gekocht en had hem binnen 3 dagen binnen�� Je kan voor 2 verzend opties kiezen. Helaas bij de duurste verzenden ze wel de batteryen. let wel op dat je nog btw moet betalen als het thuis bezorgd word.

Het is echt een gaaf ding����

Ps. Heb hem bij helipal.com gekocht

Laatst bewerkt:
Geen specs over motoren, ESCs, etc, en een heel hoog TelSell karakter, niet minder door een nieuw lid genaamd Stormdrone die er super-lovend over is en de supplier noemt.

De andere 'stormdrone' kits die genoemd worden lijken ook heel erg op die van de HobbyKing, waar accus trouwens goedkoop zijn, en snel, als je uit het EU warenhuis bestelt.

Nou bones een beedje afgunst te lezen uit je bericht hier boven. En zelf ben je ook nog niet zo lang lid zie ik wel!!!

Maar even terug komen op de storm racing drone ik ben nog niet zolang in de rc wereld thuis vandaar dat ik er nog geen specs op heb gezet! Zelf vlieg ik ook nog een phantom 2 vision plus en deze komt van toemen (dus ik heb niets met helipal te maken). Daar ze de service hebben van lik me vestje zal ik daar nooit meer kopen.

Nou bones een beedje afgunst te lezen uit je bericht hier boven. En zelf ben je ook nog niet zo lang lid zie ik wel!!!

Maar even terug komen op de storm racing drone ik ben nog niet zolang in de rc wereld thuis vandaar dat ik er nog geen specs op heb gezet! Zelf vlieg ik ook nog een phantom 2 vision plus en deze komt van toemen (dus ik heb niets met helipal te maken). Daar ze de service hebben van lik me vestje zal ik daar nooit meer kopen.

Afgunst zou ik niet zeggen. Sorry, maar iemand noemt een site met een heel lang verhaal met wervende teksten, toffe filmpjes, en geen technische specificaties op een site van een bedrijf uit Hong Kong dat een flink aanbod heeft, maar tekst (verspreid over de site) die is geschreven door iemand met dyslexie of tijdgebrek, en met matige Engelse grammatica. Relevant voor iemand die nog overweegt er te kopen.

Als jij zelf gewoon erg enthousiast bent en daarom forum-lid bent geworden, dan in elk geval aan jouw adres: Excuses! En in dat geval is het fijn om te weten dat je tevreden bent. :thumbsup: Overigens niet de enige.

Om nog een schepje bovenop de "TellSell" berg te gooien. Ik heb een Emax 250 Pro NightHawk bundle gekocht. Deze lijkt heel erg op de StormDrone, echter issie niet RTF maar een kit zonder zender/ontvanger en batterij. Ik ben voor deze kit gegaan omdat de verkoper zelf zeer actief is op rc-groups en heel behulpzaam en enthousiast is. En wat ik ook cool vind is dat MassiveOverkill ook een van de sponsoren is van Cleanflight.

Anywayz specs (brutaal gekopieerd uit het rc-groups topic):

• Emax 250 Pro ALL CARBON FRAME (not carbon\glass mix)
  • Massive Acro or Flip32 Acro style Flight Control Board
  • 4 Emax MT2204 motors (2 CW and 2 CCW) with bullet connectors and color-coded heat shrink
  • 4 Emax BLHeli 12 Amp ESCs with bullet connectors and color-coded heat shrink
  • 4 Diatone LED strips.
  • 8 M3x5 or 6mm nylon standoffs (black while supplies last, afterwards white green will be used)
  • 4 M3 8mm screws (black while supplies last, afterwards white green will be used)
  • 4 M3 nuts (black while supplies last, afterwards white green will be used)
  • XT60 Power Lead
  • Power Distribution Board (larger black or smaller 36mm depending on stock)
  • Velcro battery strap
  • 12" of heat shrink wrap (6" black, 6" red)
  • 20 Neon green 4" zip ties
  • 4 Diatone 5030 props (recommend using these for testing)

Ik heb alleen een Naze32 Full en geen Led strips. Door het huidige weer nog niet buiten kunnen vliegen, nu alleen voorzichtig binnen gehoovered.

rc-groups topic : Emax 250 Pro All Carbon Bundle $185 LEDs now included!! - RC Groups
Bouw verslag op rc-groups : Emax 250 Pro NightHawk Pictorial Orgy - RC Groups

Back