straalbuizen smit rotterdam

• Topicstarter Topicstarter jgrboer
  • Startdatum Startdatum
J

jgrboer

Guest
Ik ben bezig met de bouw van de smit rotterdam, nu ben ik op zoek naar informatie over de straalbuizen. een kennis van me die wil de buizen eventueel voor me draaien, daarom ben ik druk op zoek naar alle nuttige informatie hierover..

mocht iemand mij wat meer informatie kunnen verschaffen dan houd ik mij aanbevolen.

met vriendelijke groet, jochem

Hallo Jochem,

Wat voor info zocht je precies ? Welk materiaal ze zou kunnen gebruiken enz enz ( wellicht dikwandig aluminium buis ).

Gr Martin

ik wil ze als het gaat van kunstof of alluminium laten draaien, de info die ik zoek is de verschillende hoeken en het aantal graden daarvan..
Ik heb op een modelbouw beurs eens gehoord dat hiervoor een bepaalde hoek benodigd is..
Mvg Jochem

jgrboer
Ik heb eens niet zo heel lang geleden.
Voor ene Driesssen 2 straalbuizen gedraaid :roll:
Maar door een foutive maat opgave waren ze wat te groot.
Moet je eens kontakt mee opnemen misschien verkoop hij ze wel weer want ik heb er inmiddels weer andere voor gedraaid he
mvg
Frederik :D :D

@ Jochem,

Maar hoe ben je bezig met de Smit rotterdam ? als je van tekening bouwd staan daar de maten toch op van de straalbuizen ? Maar in het algemeen zijn de straalbuizen onder geen schip het zelfde. Ze verschillen allemaal de ene loopt tapser dan de ander andere zijn recht aan de binnen zijde, die van mij onder de Hunter lopen aan de binnen zijde ter hoogte van de schroef bol en dit loopt weer af naar het uiteinde. Kortom een keur van mogelijkheden, maar je zou eens en PBtje naar Marcus de Boer kunnen sturen die heeft de Smit Rotterdam eens gebouwd als ik mij niet vergis.

normal_straalbuis~0.jpg

Gr Martin

Back