straatraces

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door Sjaak_Trekhaak, 17 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik zit erover te denken om een rc auto te kope....maar eerst wil ik wel graag weten of er bij mij in de buurt nog ergens straatraces worden gehouden. Dus niet op een circuit, maar gewoon op een parkeerplaats ofzo,in de omgeving van het Westland.
    Ik woon zelf trouwes in 's Gravenzande.

    kan iemand dit mij vertelle??
     
  2. casper

    casper Guest

  3. goh, aan zo'n reactie heb ik echt wat..... :?
     
  4. casper

    casper Guest

    wat wil je met zon maffe naam....

    voor races kun je het beste bij een club zijn, zij hebben kennis ervaring en goed advies. daar ontmoet je ook wel mensen waar je niet perse mee op het circuit hoeft.

    voor clubs kijk op www.nomac.nl

    lees ook een door het forum heen, dat beantwoord de meeste vragen.

    mvg Casper
     
  5. ok, jij heb dus blijkbaar geen gevoel voor humor, anders zou je deze nickname waarschijnlijk nog wel kunnen waarderen

    verder ik zei speciaal in mn berichtje dat ik niet op zoek ben naar een club maar gewoon naar een plek waar straatraces worden gehouden

    het forum heb ik trouwes al (gedeeltelijk) doorgelezen
     
  6. Maargoed, ik denk dat ik maar eens naar een circuit langs moet gaan, daar zulle wel mensen zijn die wete waar straatraces worden gehouden
     
  7. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    Euhhh, Sjaak ??, ik denk dat je straatraces toch zelf zal moeten organiseren..... een beetje race wordt namelijk bij een club op een echt circuit gehouden, ik zou er niet aan moeten denken om op een parkeerplaats een wedstrijd te moeten rijden...................Peet..............8)
     
  8. pas was ik nog bij een rc winkel langs geweest die zeiden dat er op heel veel plaatsen in ut land wel straatraces worden gehouden, en dat dat bij mij in de buurt vast ook wel ut geval zou zijn....ze wisten alleen niej waar.
    Verder zeiden ze dat straatraces zeker voor beginners leuker zijn dan op een circuit.

    maar daar ben jij ut dus niet mee eens peet :?:
     
  9. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    welke winkel heeft je dat wijsgemaakt ??, ik sta toch al een 12 jaar in een RC winkel, maar van straatraces heb ik nog niet gehoord..... wel van vriendenclubjes die een beetje met elkaar op een parkeerplaats rijden, bedoel je dit soms ??, bij racen heb ik toch wel wat anders in mijn hoofd, een echte pits,rijdersstelling en een telsysteem bijvoorbeeld,,,, en waarom zou een beginner niet welkom zijn op het circuit ??, ga er maar eens kijken, dan kom je er achter dat het best leuk kan zijn, Bijvoorbeeld morgen op de amca de eerste race voor het ICC kampioenschap... kijk eens op www.amcaracing.nl voor meer info...............Peet.............8)
     
  10. ja, dat bedoel ik dus :)

    en natuurlijk is racen op een circuit leuk, maar ik zoek eigenlijk iets dichterbij, zodat ik er op de fiets heenkan (ben pas 17 en heb dus nog geen rijbewijs en ook geen scooter)
     
  11. Powerpete

    Powerpete Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jun 2002
    Berichten:
    1.343
    Locatie:
    Bussum
    Wat voor auto heb je ??, plaats gewoon een oproep op het forum of op My TSN, en nodig wat jongens uit om ergens te gaan rijden.... wij doen dit al een jaar of 2 met de boten en hebben nu een groep van ongeveer 30 man die elke week met elkaar gaan varen....
    .................................................Peet............................................8)
     
  12. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Oproep plaatsen in lokaal weekblad/krant? Foto van auto en mens erbij laten plaatsen.
     
  13. pete, met die oproep op ut forum ben ik nu mee bezig he :)
    maar wat bedoel je met My TSN??

    ik heb op dit moment nog geen auto, heb dr wel eentje op het oog:
    http://www.rcworld.nl/RC World Totaal.html

    dan moet je bij superaanbiedingen kijke, bij de mugen-seiki msx-3

    is dit trouwes een goede auto voor een beginner zoals ik??
     
  14. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Nieuw topic voor open als je wilt... anders wordt het onoverzichtelijk...

    Met uw welnemen sluit ik dit draadje..

    Robert (die nu lekker in de zon gaat genieten van een lekker flesje Alfa...)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina