Strand Rijden omg. Den Haag

• Topicstarter Topicstarter johan84
  • Startdatum Startdatum
J

johan84

Guest
Ik ga regelmatig rijden op het strand scheveningen/kijkduin, en ik was benieuwd of er mensen hier zijn die dat nou ook regelmatig doen?

Het lijkt me stug dat iedereen hier alleen bij rcc zoetermeer of bij de binckhorst rijden.

Kijk eens op de site van het forum van RCCZ, je mag daar gerust een oproepje plaatsen als je zelf een keer wat wilt organiseren en bijvoorbeeld met een groepje op het strand wilt gaan rijden. Ik weet dat chevy57 dat wel eens doet, dus wellicht een pm aan hem sturen.

Ik vind het wel leuk om af en toe op het strand te rijden, daarna kan je alleen je auto van top tot teen schoonmaken, maar ik woon vlakbij het strand (van Kijkduin) dus ik ga wel keertje mee. Wat rijd jij zelf?

Ik ben vaak in het weekend bij kijkduin.

Ik ga vaak bij de boulevard ter hoogte van de boot of anders zet ik mijn auto iets voorbij de haagsche beek en dan loop ik een stukje door de duinen naar het strand.

Als het weer het toelaat dan ben ik er zaterdag anders zondag er weer te vinden.

Ik ben vaak in het weekend bij kijkduin.

Ik ga vaak bij de boulevard ter hoogte van de boot of anders zet ik mijn auto iets voorbij de haagsche beek en dan loop ik een stukje door de duinen naar het strand.

Als het weer het toelaat dan ben ik er zaterdag anders zondag er weer te vinden.

op de boulevard zelf?? en hoe laat dan ongeveer? Denk dat het nu beetje rotweer is.. maar geef anders keer een pmtje als je gaat..

groeten wes

ik kom zelf ook uit den haag ga ook wel is alleen rijden mocht je is een keer gaan mail maar dan ga ik wel mee groetjes, ik rij losi lst2

Back