stratus kameleon

stratus body met kameleon kleur.
groen gaat over naar blauw ( bovenkant) en groen gaat over naar goud (onderkant) en een chroom scheidingslijn.

afb21006.jpg

afb21007.jpg

afb21008.jpg

peter

idd.!, geweldig die grove spikkel in de lak!, doet me denken aan de kermis, de kleur van de botswagentjes.
ultimate-metalic! :lol:

denk dat ik ook maar een airbrush setje ga kopen :)

ik vind de kleuren OERlelijk maar het spuitwerk ziet er erg puik uit!

@ eric

die verf is net als de chroomverf in een test fase en wordt gemaakt voor me bij een vriend. eens de verf alle tests doorstaan heeft word hij op de markt gezet.

verf met metal flakes maak ik zelf en daar kan je oneindig in gaan, bv geel met rode glinsters of zwart met oranje glinsters, je noemt maar op.

peter

zo he, hoeveel body's maak je wel niet?? perfect.. begin lekkr je eigen bedrijfje.!

TT-01 rcdriver zei:
zo he, hoeveel body's maak je wel niet?? perfect.. begin lekkr je eigen bedrijfje.!

proef ik hier jaloezie???

deze man maakt zijn hobby gewoon groot..........!

gelijk heeft hij , als ik het kon deed ik het ook en ging ze voor mooie prijsjes verkopen.

Volgens mij geen jaloezie hoor.
Ik kan mij namelijk heel goed voorstellen dat het verslavend werkt, airbrushen is nu eenmaal een leuke hobby !

Overigens heb je van Parma verf die er erg op lijkt "faschange"
op de bel air zit dat ook maar dat staat niet goed op de foto, zal het eens proberen anders te fotograveren

Overigens een hele strakke kap !!.. erg mooi !

Groeten,
Ruben

P.S. wanneer en onder welk merk komt die verf op de markt ?

hey mustang, het kameleon effect kan je mooi fotograferen als je je flits uitzet op je camera.

ik heb nu inderdaad enorm veel werk ( lig hier met een body of 20) , en een eigen bedrijfje!, nu ja dat zal het wel niet worden maar kan er toch mijn andere hobby mee betalen ( grotendeels).

peter

ps die verf komt op de markt onder rc tech, is nu al op de markt maar dan met gewone kleuren.

Hee Peter,

Ik zal die verf in de gaten houden. en misschien eens proberen,
Bedankt voor de tip, zal de bel air eens anders fotograveren.

Groeten,
Ruben

Hallo Peter,

De "faschange" van Parma lijkt wel een beetje op die verf.
Valt niet mee om het knap te fotograveren (das weer een ander vak).. maar bij de belair loopt het van rood naar groen en goud !

Met mooie glitters.

Belairglitter1.jpg

Groeten,
Ruben

mooi gedaan!!! :D
persoonlijk vind ik stratus body's oerlelijk.............
maar zo met dat verfje en dat chroom erop ziet hij er ERG GAAF UIT
het is erg ''glitterig'' 8) :D

Voor hoeveel spuit je een 1:18 kap.
+ verzenden.
Ik vind dat je geweldig spuit 8)

moet je zeggen, de grootte doet er niet toe, want hoe kleiner hoe moeilijker, minder verf nodig inderdaad maar wel meer "prutswerk " he.

peter

vindt ik ook..heb zelf ook een airbrush maar mij lukt het nog niet

pb me eens een indicatie voor een fg 1:5 kap??

greetzz

Back