Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja hij en YGE (Heino Jung) zijn geen vriendjes meer.
En YGE is ook niet zo goed als iedereen zegt, Castle is veel beter en mooier.
Ik hoop dat het telefoonnummer nog klopt, het is al van een tijd geleden.
Anders zou je het via Andy Reisenauer moeten proberen.
Gert-Jan
Zelf wikkelen, wintertijd, zeer elektro-leerzaam ookOf iemand die hem opnieuw kan wikkelen
Het hoeft niet zo maniakaal gründlich op z'n Duits zoals Ralph Okon (www.speedcroco.de) en consorten het doen, een (afgebroken) propellorblad is het enige speciale gereedschap.... wat speciaal gereedschap ...
Ik dacht exact hetzelfde. Als ik goed ben geïnformeerd op YouTube kunnen ze zo beter de beschikbare ruimte benutten. Dus er meer wikkelingen in kwijtWaarom zou handmatig wikkelen beter zijn dan (ik neem aan) machinaal ?
Meer koper in de stator, daardoor lagere weerstand. Motor kan meer vermogen verwerken én springt zuiniger met vermogen om.Waarom zou handmatig wikkelen beter zijn dan (ik neem aan) machinaal ?
For given/desired Kv:
Windingwire as thick and as short as possible for ...
- higher efficiency
- more power
- lower rpm drop under load
- lower losses
- lower temperature
- at the cost of less cooling
Daar had ik nog niet gekeken. Heb daar ook geen account...Ook op Linked in gezocht? Er wordt in ieder geval onder "ervaring" naar RS E-motoren verwezen: https://www.linkedin.com/in/michael-strecker-6a1a6292