Stroom gebruik ORRA

Hallo BNK rijders.

Vanaf zondag( 21/04/09 ) kunnen alleen nog de clubleden gebruik maken van de stroom op ORRA.

Dus als jullie willen gaan rijden op ORRA! laat mij iets weten. Kan ik er voor zorgen dat jullie wel stroom hebben. We willen geen ruzie met jullie, wij mogen bij jullie ook komen rijden dus, mogen jullie ook bij ons komen rijden en stroom gebruiken.

Dus als jullie willen komen rijden, laat het weten( bel me, of mail me ) en ik zorg voor stroom.

Het Bestuur ORRA.

Ps, nog vragen mail mee maar.

Nogal veel 'last' van onbekenden die wel vaak komen rijden, maar geen lid worden, zoiets kan natuurlijk niet als je er zelf veel tijd en geld in stopt.

Hey Kris,

Zijn er problemen met niet RC volk dan of zo? Of waarom wordt de stroom uitgezet?

Groetjes

Ja Waarom, is iets waar we al tijd met bezig zijn om het misbruik tegen te gaan.
Ik heb er echt of wij ( het bestuur) geen problemen mee dat jullie komen rijden en stroom gebruiken, waar we niet tegen kunnen, en is gisteren was het weeral zo ver.

Gisteren zijn we met goed wat volk ( mijn dank hiervoor ) heel de dag gaan werken op het parcour. hoeveel auto er geweest zijn om te komen rijden mensen die ik nog nooit gezien heb, en tegen de avond komt er mobilhome aangereden, zet zich netje tegen de kant van het bos, aan het groene poortje, waarom? makkelijk stroom gebruiken, en het zijn er niet een maar het zijn er veel.

Dus als je wil komen rijden, laar het effe weten en jullie hebben stroom, we gaan daar niet moeilijk over doen.

Hoeveel is het lidgeld, 20€ voor heel jaar zonder wedstrijden en betaal je 5€ per wedstrijd of 45€ moet je niets meer betalen om terijden.

kris.

Back