Hallo,
Voor mijn verjaardag heb ik de tekeningen van de Stuart Victoria gekrgen. Deze ga ik samen met mijn vader bouwen! mijn vader heeft veel ervaring op het gebied van stoom.
Draai en freesbank maken nu al overuren, kortom het gaat goed!
Zuiger is al bijna af, en heb ook al een andere as gemaakt.
Zal morgen foto's plaatsen!
Hoop dat jullie mij kunnen helpen op het gebied van motivatie, en zo nu en dan wat (positieve) kritiek mag ook wel
Wat specificaties van de prachtige machine:
Boring : 25.4 mm
Slag : 50.8 mm
Dia vliegwiel: 17 cm(!)
Lengte : 50 cm(!)
Wat tegenvalt is dat de gehele tekening in inches is, en dat er maten ontbreken in de tekening omdat er vanuit gegaan wordt dat je al in bezit bent van de gietstukken.
Maarja, het is allebei goed op te lossen!
Vindt het tot nu toe geweldig, en begin de draaibank aardig onder de knie te krijgen!
Gr, wouter
Voor mijn verjaardag heb ik de tekeningen van de Stuart Victoria gekrgen. Deze ga ik samen met mijn vader bouwen! mijn vader heeft veel ervaring op het gebied van stoom.
Draai en freesbank maken nu al overuren, kortom het gaat goed!
Zuiger is al bijna af, en heb ook al een andere as gemaakt.
Zal morgen foto's plaatsen!
Hoop dat jullie mij kunnen helpen op het gebied van motivatie, en zo nu en dan wat (positieve) kritiek mag ook wel

Wat specificaties van de prachtige machine:
Boring : 25.4 mm
Slag : 50.8 mm
Dia vliegwiel: 17 cm(!)
Lengte : 50 cm(!)
Wat tegenvalt is dat de gehele tekening in inches is, en dat er maten ontbreken in de tekening omdat er vanuit gegaan wordt dat je al in bezit bent van de gietstukken.
Maarja, het is allebei goed op te lossen!
Vindt het tot nu toe geweldig, en begin de draaibank aardig onder de knie te krijgen!
Gr, wouter