Stuurhut KH

Hallo medebouwers,

Van de Kong-Harald bestaan mooie filmpjes betreffende het interieur, echter nergens kan ik iets vinden over de inrichting van de stuurhut.
De tekening van de bouwkit is heel magertjes terwijl er ruimte genoeg is om de inrichting een wat beter aanzicht te geven.

Dus tips over de besturing enz. zijn van harte welkom, hier bedoel ik dus een stuurwiel of stuurknuppels en dat soort zaken die enigszins de realiteit benaderen.
De Kong-Harald wordt RC gebouwd.

groet : Manus

Hurtigruta23-juni15___selected.jpg

Deze is tot nu toe de enige die ik kon vinden Manus

Deze is tot nu toe de enige die ik kon vinden Manus

Thnx, alle beeldjes helpen, dat paneel en stuurconsole heb ik al in elkaar gefrutseld, ik zie geen stuurwiel dus dat zijn stuurknuppeltjes den ik ?

De fijne details zullen wel achterwege blijven maar een beetje vulling van de stuurhut leek mij gewenst en mogelijk.

Knuppeltjes en pookjes al dan niet 360° draaibaar, zijn ook te zien in het filmpje op de voorgrond.

Heb je al een mailtje naar de rederij gestuurd, voor meer info.?

Knuppeltjes en pookjes al dan niet 360° draaibaar, zijn ook te zien in het filmpje op de voorgrond.

Heb je al een mailtje naar de rederij gestuurd, voor meer info.?

Heb die pookjes enz. natuurlijk gezien , een mailtje naar de reder ? is niet bij mij opgekomen...:oops: lijkt mij ook niet dat ik daar antwoord op ga krijgen ??
Die hebben liever dat ik een reisje boek...:)

Dat weet je nooit Manus, als je er een paar foto's van je bouw project bij doet
heb je best wel kans dat ze het leuk vinden en je een tekening *plattegrond van de stuurhut op sturen met eventueel foto's

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt :nooo:
ofwel, als je in de kroeg alleen maar praat over vissen , dan zul je ook nooit wat vangen!

Laatst bewerkt:
Dat weet je nooit Manus, als je er een paar foto's van je bouw project bij doet
heb je best wel kans dat ze het leuk vinden en je een tekening *plattegrond van de stuurhut op sturen met eventueel foto's

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt :nooo:
ofwel, als je in de kroeg alleen maar praat over vissen , dan zul je ook nooit wat vangen!

Zal je advies eens opvolgen , en euh...over vissen lul ik niet alleen , ik vang ze ook...:)

9okt11.jpg

Kijk , dat is nou is een hele mooie Snoek!

Tja...geheel offtopic natuurlijk maar niet eens m'n PR, die was 8 cm langer, oftewel 117 cm.

Ga eens een berichtje naar die rederij opstellen straks , kijken wat het oplevert.
Weet nog niet wie de huidige rederij is...

Laatst bewerkt:
Back