stuurprobleem servo heeft kuren

ben van de week weer gaan rijden met de serpent 960. had een nieuwe stuurservo gemonteerd(savox) nadat de oude het had begeven. na 45 minuten rijden is de auto uit de baan gevlogen. daarna kreeg de servo kuren. sturen naar rechts gaat prima, als je naar links stuurt is het begin goed maar op een bepaalde stand slaat het stuur in eens maximaal naar rechts. ik heb niets veranderd aan mijn zender (merk GT). dacht dat misschien lage batterijspanning het probllem was maar ook na een nacht laden hetzelfde probleem. wat zou dit kunnen zijn? wie helpt me op weg ik weet het ff niet meer
b.v.d.

Doet je gasservo het nog wel gewoon? Als dat zo is dan eens de stekkers omwisselen en kijken of de servo dan wel reageert. Doet die dat ook niet dan is je servo kapot.

M.v.g. Mark

kijk eens naar je servo armpje of de tandjes niet zijn doorgedraaid.
ik heb het ook een mee gemaakt en het was het armpje die stuk was

probleem is inmiddels opgelost heb de zender een "harde reset" gegeven en probleem was opgelost. bedankt voor de input

Zender had eerst beide servos andersom aangesloten maar toen had de andere servo het probleem dus moest in aansturing zitten na harde reset was probleem opgelost

Back