SU 27 met 2 edf- motoren --> WAUW!

Snelle hap een schuimpje. Beter voor de winter een balsa kistje maken. Daar het je meer voldening mee. een RBC mig29 bijvoorbeeld :wink: De onderdelen zijn dan ook modulair en dat is niet te zeggen van jouw keuze waarschijnlijk.

grtz! Erik

Waarschijnlijk vind je die su-27 van arttech goedkoper bij www.hobbycity.com. Maar naar het schijnt zou die met de standaard borstelmotortjes toch niet zo fantastisch vliegen. Ik zie veel vragen om er krachtigere brushless motoren in te steken.

Euhm, ik heb navraag gedaan en de nieuwe versie (su27 russian knights) heeft WEL brushless motorer... De borstelversie heet gwn SU27 FLANKER.

What do you think now?

Cool ding mario!
Denk alleen als ge hier iets te hard of verkeerd met neerkomt dat alles kopot is en moeilijk te herstellen...

Grt

Hoi,

Ik heb dat ding volgensmij ook bij Jepe zien staan, dat die die daar ook los verkoopt. Ben niet 100% zeker, maar als elk vliegtuig toch hard land, is die kaput?

Groeten
Roel

Ja maar hier zitten zo van die fragiele delen aan hard landen hee, NIET crashen :d

Sukhooi... mooimooimooi

Als je'm in de lage landen kan vinden, kopen, bij Hobby-lobby USA lijkt me niet direkt een optie. Geeft gegarandeerd grenscontrole bij inklaring. (en NIET omdat het een Russisch toestel is, maar omdat het pakket groot en zwaar is, uit USA komt en de waarde op het postpakketje zal staan.) Invoerrechten komen op uw rekening, wees maar gerust.

En de verzendingskost naar hier zal ook niet mals zijn.

Maar dat neemt niet weg dat ook ik 'm erg mooi vind.

Hoi

Is dit niet ongeveer dezelfde?
SU.jpg

Deze is bij jepe in de aanbieding volgens zijn site van jepe:
http://jepe.org/shop/product_info.p...d=189&osCsid=5b9c3b7ba784da39ae231f66713efe62

Groeten
Roel

Dat is hem inderdaad, maar met andere decals.
Het is en blijft toch een prachtig toestel he.

Is Art- tech wel een betrouwbaar merk?
In mijn ogen staat het nog heel ver weg van bv. Graupner qua naamsbekendheid.

Mario

Ik zal binnen een week nog eens naar Jepe.org gaan (de winkel dan in Helmond) en dit toestel staat daar gewoon uitgesteld.
Als ik het in de handen heb kan ik wel een kleine (niet al te veel meenende) mening erover geven. Maar zag er snel in eerste ook niet slecht uit.

Groeten
Roel

Ik zal binnen een week nog eens naar Jepe.org gaan (de winkel dan in Helmond) en dit toestel staat daar gewoon uitgesteld.
Als ik het in de handen heb kan ik wel een kleine (niet al te veel meenende) mening erover geven. Maar zag er snel in eerste ook niet slecht uit.

Groeten
Roel

Moet je zeker doen.
Kan je daar ineens vragen of vervangings- onderdelen gemakkelijk leverbaar zijn?

groetjes

Mario

Back