subforum over het vliegen zelf?

OK, mijn heli is momenteel helemaal naar mijn zin afgesteld, alles werkt en ik heb momenteel even geen vragen meer over dat ding.
Wat ik nog mis op dit forum (en op de meeste forums) is een specifiek onderdeel over het vliegen zelf, filmpjes, story's over de nieuwe figuren waar je op oefent, tips, hoe begin ik aan iets...
Hier en daar kom je het wat verspreid tegen maar het blijft toch zoeken.

Het gaat toch (hopelijk) niet (altijd) over het materiaal?

Happy 2012

Hey

Kijk eens in de "Heli pilots mess", daar vind je vanalles wat niet direct met de techniek te maken heeft!

Groeten

meestal is het materiaal de voornaamste reden om niet te vliegen...

Als dat in orde is, komt de rest vanzelf.

Wat zou je willen weten?

Er zijn uiteraard meer dan genoeg berichten over het topic "vliegen" maar het lijkt me gewoon een subforum waard, het is tenslotte dit waar volgens mij de hele sport om draait.

Beste wensen,
Wim

Nu wil ik absoluut niet lelijk over komen in dit nieuwe jaar, :D
maar hoe vaak denk je er te gaan posten ?

mist er geen board voor geweest zou zij ;)

Met aller vriendelijkste groet Ray(mond)........

Geen flauw idee, ben meer van het type "stille lezer" (dus bedankt voor al julie levendige discusies ;) ).
Pilot's mess is idd momenteel de meest aangewezen plek.
Ik vergelijk het zo'n beetje met bv. een skateboard- snowboardforum of zoiets, daar heb je meestal zoiets als tricks & tips of iets in die zin.
Ik vind het altijd iets leuker, gemakkelijker om gericht topics over een bepaald onderwerp te kunnen lezen.

Vriendelijke groetjes.

Laatst bewerkt:
Leuk leesvoer voor de natte wintermaanden of na een drukke werkdag, bij finless bob leuke topics in overvloed.
Bedankt, dat is wat ik zocht!

Back