Beste vrienden,
Allereerst aan Marc speciaal dank voor de vele mooie foto's. Je bent inmiddels echt onze 'club-fotograaf'!
Dan even een ander bericht. Nadat in 2005 in Lelystad de eerst Seabottom Subsail gehouden is, is ons jaarlijks samenkomen uitgegroeid tot een evenement waar velen naar uit kijken. Ik heb bij de afgelopen Subsail echter bemerkt dat ik niet meer de energie in de organisatie stop die het evenement verdient. Jullie zullen ook gemerkt hebben dat ik steeds minder op het forum te vinden ben, de modelbouw interesses zijn wat aan het verschuiven. Daarom heb ik besloten dat ik voor 2017 geen Subsail meer ga organiseren.
Ik wil het echter niet zomaar laten afzinken (

) en heb twee duikboot enthousiastelingen gevonden die de organisatie van de komende Subsail's op zich willen nemen. Dit zijn Leon van der Horst en Gerben Bosman. Beide zijn aktief duikbootvaarders, lid van de MMN, en Leon is verder lid van SMG IJmond en Gerben van Vaargroep Flevoland. Ik ben blij dat ik de Subsail zo in capabele handen achterlaat!
Ik blijf natuurlijk modelbouwen, en er staat hier nog altijd een Walrus in onderhoud op de plank (al veeeel te lang!). Jullie blijven me dus op het forum zien, bij evenementen en zeker op de Subsail's!

Leon en Gerben zullen tzt weer een draadje over editie 2017 gaan opzetten.