Suggesties voor naam

Het leek mij wel leuk om ons ploegje vliegers een naam te geven, heeft iemand ideeën daar voor?
Wij vliegen alleen electro en we hebben van alle's wat (stunters, snelheid mensen, straaljagers, enz)

villa volta :D

electric boogy`s

flying volta`s

flying currents

electro knallers

spanningsjagers

club "inplugged"

silent flyers

eneco junkies

club rood/zwart

effe freewielen dan maar :D suc6

In Hilversum had je de Liposuckers. Bestaan niet meer, dus die naam is vrij...

Komen alleen afbeeldingen van tattoos te voorschijn in google afbeeldingen met de zoekterm black swallow:shock:

Beetje rare, cliché naam tenzij jullie allemaal van kop tot teen getattoeërd zijn.:D

Nu de boerezwaluwen bekt ook niet zo lekker;)

Stevo

als je het 18+ netwerk op gaat zie ik alleen slikkende negerinnen hahahahahaha

Kies een positieve naam, iets met crash, herrie, janken, bashen etc. zou ik niet doen, werkt tegen jullie in publiciteit. Wel iets met suizen, whistle(rs), silent, stil, fluister/whisper relaxt, naam van een vogel/dier. Een alliteratie bekt altijd lekker:
Vriesche Vonkentrekkers
Electric Enigma, Electric Enigmatic.
Elektro Eenden, Quiet Quacks
Er schiet me zo gauw geen vogelnaam beginnend met een e te binnen, Latijnse naam van een vogel? Electric Eels lijkt me geen succes).

Electric Birds (Electric Ladyland ? :mrgreen:)
Silent ..., Stille ..., Quiet ..., Rustige ..., Elektron ..., Electric ..., suizen ...

Latijn:
columbae = duif
gans = anser
zwaan = cygnus (cycnus?) KLM-zwaan, elegant, maagdelijk wit, schoon, stil
eend = anatinus (anonymus?)
mus = praecipito
zwaluw = corvus
kraai = ciconia
ooievaar = corvus
koekoek = cuculus (Cuculus Cumulus?)

edit: met dank aan google translate, ik heb nooit Latijn gehad en ben ook geen ornitholoog.

Laatst bewerkt:
Wat een aardige muziek is dat, ik kende het niet. Houdt het midden tussen Rammstein en Malicorne... Meteen een album gedownload...

Nou? Nouderenou? Wat is het geworden?? De spanning is hier werkelijk te snijden.

Ik gok dat je Garmarna ook wel leuk vindt Bart.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back