sukhoi 30

'k geloof niet dat deze al gepost is. Ik vind 'm wel 8-)8-)8-)

Laatst bewerkt door een moderator:
is al is eerder voorbij gekomen , maar het blijft een prachtig stukje vliegwerk
die russen kunnen er wat mee hoor.

Nu mogen de Amerikanen dan wel iets voorzichtiger met hun speelgoed omgaan, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat de nieuwe F-22 dit soort fratsen niet kan uithalen....

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb jaren geleden de Sukhoi zien stunten op Koksijde Airshow.Mooi stukje vliegwerk.Staat in men top 10 van all time favorites.
Spijtig genoeg hebben we het geld er niet meer voor om dergelijke toestellen een programma te laten afwerken op onze belgische airshows.

Ik denk dat eerder de veiligheids normen na het accident in oostende de spelbreker zijn...

Grtz Matanza

Ik denk dat eerder de veiligheids normen na het accident in oostende de spelbreker zijn...

Grtz Matanza

We gingen normaaldie dag ook naar de Airshow gaan kijken.eigelijk een geluk bij een ongeluk dat ik die dag veel te laat was opgestaan.En het de moeite niet meer was om te vertrekken.

Het is niet enkel dat voorval maar ook door minister Flahaut(vroegere minister van Defensie).Die heeft in Koksijde de landingsbaan laten herasfalteren maar ook laten verkorten zodat er normaal gezien geen enkele jet kan landen of opstijgen.Ik ga dus bijna niet meer naar Koksijde maar naar Sanicole Airshow Hechtel of Le Bourget Parijs.En miskien in de toekomst naar Leeuwarden of naar Fairford

Die op schaal hé !!! Echt om het nat van te krijge ....

Da zijn nu filmkes die regematig mogen gepost worden (of opgehaald)... Ze vervele echt nooit !!! Gewoon schitterend ...

Grtz Matanza

Die Russen en Amerikanen strijden voor de beste te zijn...ma de Russen kunnen er wel echt wat van!Als ik in die Suckhoi 30 zat had ik binnen de 10seconden al overgegeven!

@ Gor:
Als je zelf aan het stuur zit dan valt dat best me denk ik ... (in de veronderstelling dat je met zoiets kan vliegen). Je weet dan immers wat je gaat doen en wat er gaat gebeuren... Ik denk dit toestel niet voor niets een 1 zitter is . :p

Grtz Matanza

Als je de kans krijgt om met een stuntpiloot mee te vliegen zegt de piloot op tijd en stond wat hij gaat doen en naar waar je moet gaan kijken om misselijkheid te vooorkomen.

Back