Sukhoi SU-26MM SE Hangar9 (2,5m) en het samenstellen ervan.

Zo ff een heel mooi dingentje in het toestel gezet.

Een tank & smoke ventiel.

De originele was niet wat om mee te tanken.

PICT5661.jpg

PICT5662.jpg

PICT5663.jpg

PICT5664.jpg

Zo nu dan eindelijk de 80 cc Evolution binnen is kunnen we weer verder met het project.
Het heeft even geduurd maar ik heb er een nu.

Binnenkort ff wat nieuwe foto's maken van het plaatsen van deze motor met toebehoren.

Zo net ff wat foto's gemaakt van het blokje wat er in moet komen.
Ziet er best gaaf uit moet ik zeggen z'n blokje, jammer dat je er niet veel meer van ziet straks als hij ingebouwd is.

PICT5836.jpg

PICT5838.jpg

PICT5839.jpg

PICT5841.jpg

PICT5842.jpg

PICT5843.jpg

PICT5846.jpg

PICT5847.jpg

Gr
Bobbert

zit d'r eigenlijk ook een mvvs tekentje op de motor, of hebben ze daar wel een evolution stikkertje overheen geplakt?
*edit, zie het al, zit een stikkertje overheen

max

beste ,

ik heb wat gezien op de fotò`s wat mij zorgen baart .
zelf heb ik deze fout ook gemaakt een tijdje terug en ik ben erop gewezen door anderen .
het T stuk tussen je slang van de tank naar de carburateur moet je verwijderen en gewoon een derde aansluiting maken in je tank.
dus 1 rechtstreeks ondoorbroken voor naar je carb en 1 aansluiting van je tank naar je vulnippel .
als je omhoog vliegt of aan het hooveren bent dan kan er lucht vanuit het slangetje naar je Tstuk lopen en in je brandstofleiding komen en zo in de carb terecht komen .
als je net op steigt en het luchtbelletje schiet in je carb , dan kan de motor af slaan en is de kans groot dat je door gebrek aan hoogte je kist nooit meer heel aan de grond krijgt .

op flying giants doen ze dit ook veel met die T stukjes maar er zijn veel mensen die hier op terug komen .

het is een goedbedoelde tip , kijk maar wat je ermee kunt .

suc6 met de bouw verder .

mvg eric

ps ik verwacht wel weer wat tegengas van andere forummers dus ik ben benieuwd !

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, :-)

Niet zozeer tegen gas maar een oplossing MET Stuk. Door middel van een terugslagventiel op je ontluchtingsslang kun je tanken door deze leiding. Vaak is een meegeleverde tank niet voorbereid op een derde aansluiting.

Ziet er goed uit, mooi dat de maiden goed is gegaan. Ik heb deze vandaag ook weer zien vliegen, het geluid is exact hetzelfde.

Back