Sunstorm 600

Weet niemand hier iets meer over.Of zijn er beter bootjes als deze.Heb er vandaag nog een gezien van corrson maar weet het type niet ook een speedboot kompleet met zender.

Robbe heeft ook een Leuke de Magin one daar hoor je veel over en is ook erg snel en nog sneller te maken :D

Is deze wel aan te raaden als beginners boot.Zou niet willen dat hij er als een speer vandoor gaat.Die sunstrom heb ik in een ander winkel al zien staan voor de orijs van 174 € , dus dat is al iest ander he scheelt al 30 € voor dezelfde boot.

NEEM GEEN SUNSTORM 600 !

WANT IK HEB EM OOK GEHAD DE WATERKOELING WERKT TEN EERSTE NIET GOED TEN TWEEDE HIJ STUITERT ( ZIET ER WEL VET UIT ) ALLEEN IS IE DAN WEL LASTIG TE BESTURE

GR JEROEN

RC Jeroen zei:
NEEM GEEN SUNSTORM 600 !

WANT IK HEB EM OOK GEHAD DE WATERKOELING WERKT TEN EERSTE NIET GOED TEN TWEEDE HIJ STUITERT ( ZIET ER WEL VET UIT ) ALLEEN IS IE DAN WEL LASTIG TE BESTURE

GR JEROEN

dat koel probleem is op te lossen door er een iets
langer buisje overheen te schuiven en dat stuiteren
zet je voor 10 euro trimplaatjes achter en je hebt
een leuke boot :D

groetjess Jon

zelf weten starfish maar ik raad het af

koop een robbe magin one ofzo is een vette boot
is een goede beginners boot ( ook voor gevorderden)

zie : www.mariosrcmodels.com daar staat info over de magin one

dat stuiteren kun je mischien oplosen door het zwaartepunt naar voren te verplaatsen

groeten Gerjan

Gerjan zei:
dat stuiteren kun je mischien oplosen door het zwaartepunt naar voren te verplaatsen

groeten Gerjan

bedoeld u door de accu iets naar voren te leggen?
zo ja dan kan k u vertellen dat dat niet werkt het
stuiteren gaat minder snel maar een golfje en het
stuiteren wordt weer erger. Dus denk ik dat je het
beste er trimplaatjes achter kunt monteren geloof
dat je ze zelfs speciaal voor die boot hebt.

groetjess Jon :D

Jullie zeggen de Magin One zou best een goede boot kunnen zijn.

Maar ik heb er minder goede dingen over gehoord.

Hij is niet echt stabiel.

Misschien is de B-24 wat sneller te maken dan de Magin one geloof ik..

..rc_boy_90..

Koop dan een B-24 maar ik zweer et je koop geen sunstorm

Gr Jeroen

wat is er dan zo mis met de Sunstorm 600???

ja iets met de koeling maar dat kan je tog verhelpen..

..rc_boy_90..

Er is niks mis met de Sunstorm, alleen de rompvorm deugt niet, zodra de boot op snelheid komt begint 'ie te stuiteren.
Zwaartepunt naar voren werkt niet.
Trimvlakken remmen ontzettend, omdat de vér naar beneden moeten staan, alleen een runpad help enigzins.
Dit is echter een hele klus en het bochtengedrag wordt er niet beter op..., heb je dat weer.

Op enkele uitzonderingen na, die me nu even niet te binnen schieten, zijn de meeste RTR boten precies dát, waar ze voor verkocht worden, afstand bestuurd speelgoed.

Haal een setje bij Hopf (Weihnachts Angebote!) en je hebt voor een paar Euri meer wél een goede boot.

Groeten, Jan.

Back