Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nu dat de sleephaak ingebouwd is was er ook vraag of ik parachutes wil droppen...
oke ik kan dat eventueel aan de servo van de sleephaak koppelen, maar waar hang je best zo een parachute?? en op welke manier? fototjes??? met een rekkertje heb ik al eens wat gezien...
maar ik heb eens de motorkap ervan genomen, omdat er overal zwarte spetters waren:
Met mijn andere benzine motoren heb ik dit niet, zijn er mensen die kunnen vertellen hoe dit komt, of wat hiert het probleem is?
draaien doet hij wel...
ja zaterdag de eerste vlucht( na een winter stil te staan bijna) had ik idd niets van power, ik heb hem iedere vlucht geleidelijk aan wat scherper gezet met meer power als gevolg.
van zodra ik de bougie los krijg zal ik eens foto nemen( heb geen enkele bougiesleutel die in deze kop past)
De hoofd naald bij volgas eerst een kwart slag verder open ,dan hem heel langsaam dicht draaien tot je hoort dat hij in toeren terug gaat , dan hem 1/8 slag terug open zetten .
Dit zou je moeten herhalen als je de stationaire naald ook moet verstellen .
bedankt voor de input, ik ga vanmiddag eens langs bijj schoonpa, eens zien of hij gepaste sleutel heeft.
stationair draait hij feitelijk super, zal zaterdag nog wat afstellen dan!
ik post wel een foto van de boegie straks!
bedank he!
wat is dan feitelijk het fenomeen die het zwart veroorzaakt?
ik moet altijd wat benzine inspuiten eer hij wil starten, maar eens hij draait draait hij wel een half uur aan een stuk zonder stilvallen.
dus dit gaat goed, ik ga zaterdag toch eens een 20x8 of een 20x10 proberen ipv de 19x8 om wat meer power te hebben20x10 wordt ook voorgeschreven op de site met die uitlaat)
ik heb de motor nog eens bekeken en het vorige probleem van die spetters is nog steeds niet opgelost. ik zal zowiso een nieuw setje dichtingen bestellen bij roto engines.
maar na het openschroeven van de cylinderkop ziet hij er zo uit:
het meeste vuil is opgekuist, maar op de rode kop en op de piston zit er enorm veel zwart, en zoals je ziet zit er in die zwarte laag ook een kleine oneffenheid op. kan ik die nog wegkrijgen, en hoe doe ik dit het best?