Super goedkope eco goggle voor dji fc40

Afgelopen week €5 euro geïnvesteerd om een goedkope eco goggle te maken voor mijn fc40 zodat ik kan testen als fpv iets voor me is... Ipv direct te kijken op een telefoonscherm wat continue reflectie's geeft. Het is vlug in elkaar geflanst model, want het is alleen om het fpv verhaal te beoordelen. Indien ik er heil in zie wil ik echte goggles gaan gebruiken bijv een fatshark, alleen ik weet nog niet wat verstandiger is, een andere zender en ontvanger gaan gebruiken op 2.4 zodat ik een plug en play fatshark kan gaan gebruiken of dat ik een 1.2 zender voor video ga gebruiken.

Benodigde materialen

Plaatje piepschuim
fresnel lens
klein blokje hout voor de bevestiging op de afstandbediening, of elastische band om een bril model te maken
evt wat verf

Benodigde gereedschappen

Steakmes
lijmpistool

[URL="
[/URL]

ujurahes.jpg
gyhyru2u.jpg
e8ava3u2.jpg
u5aseru7.jpg
u8ynehuq.jpg
9uby9are.jpg
agu9u6e7.jpg
yterabah.jpg

;)

Laatst bewerkt door een moderator:
denk dat het niet echt kan vergeleiken met een echte videobril;) heb je niet iemand die in de buurt woont waarvan je eens mag kijken met de bril?

Vroeger werd dit best veel gedaan op deze manier hoor!

Maar dan werd het wel zo gemaakt dat je de toeter op je hoofd kan zetten.

Nope helaas niet... Het is meer wat het vervolg traject moet gaan worden, een andere zender en vervolgens naar fpv toe of direct op bijvoorbeeld 1.2 of 1.3 gaan vliegen

;)

Fvandenreek waar kom je vandaan heb je niet in je profiel staan... misschien hier mensen van forum die dicht bij jou wonen;)

Staat er nu bij.... Bakel NB.... Vandaag en half uurtje gevlogen... Maar ik kan zeggen dat het vijf euro goed geïnvesteerd is.... Het ziet er niet top uit, maar ineens is het bruikbaar

;)

Back