Super Tamiya TT-01. (Is dit misschien wat?)

Hoi, ben nog steeds aan het uitzoeken wat voor soort Touring RC auto ik wil gaan bouwen en wil dus een echte racer bouwen, maar wel gebasseerd op Tamiya's TT-01 chassis gezien ik nog niet super gevorderd ben. Na wat browsen kwam ik dit tegen.

Ik weet dus niet of deze kit nou echt een vervanger is van de TT-01R Type E die ik van plan ben te gaan kopen. Het zou wel mooi zijn gezien het gewoon veel geld bespaard. Gok dat ik veel duurder uit ben als ik met een stock TT-01 begin als ik er toch hop-ups op ga zetten.

Wat denken jullie, is dit wat? (En ja, ik weet dat het wat kwetsbaarder is dan kunststof wat betreft muur-proofness.)

voor dat geld kun je m.i. beter een TA05 chassis kopen, tussen de 190 en 250€ bij pkracing voor ook enkel het chassis met body, banden en wielen en een stuk beter dan een TT01, ook al is deze zo "super" getuned, het is en blijft een (beperkte) TT01, een Ta05 heeft wat dat betreft veel meer opties

Ik heb nog een ta05 die goed onderhouden is liggen voor een niet al te hoge prijs.. 1 seizoen mee op een circuit gereden dus niet mee op klinkers oid gereden.. demper olie recentelijk vervangen en loopt nog prima.. 2 kappen en een setje banden doe ik er bij...
Meer info? PB

Ik gok dat de verschillen hem vooral in de plaatsing van de onderdelen, soort wielophanging en riem aandrijving in plaats van as aandrijving zit? Of mis ik nog iets? :) Wel een veel betere keuze. Hoe zit het echter met de TA06 Pro? Mijn lokale hobby zaak heeft deze als kit liggen, kost alleen een flinke 310 Euro.

Heb even op e-Bay gekeken en heb een TA06 Pro voor 209 Euro gevonden, komt alleen wel verzendkosten bij, is dit aan te raden of een slecht idee? Linky (Heb nog geen ervaring met uit het buitenland bestellen.)

Laatst bewerkt:
Back