Gisteren geprobeerd op te stijgen met de sleeplus en het resultaat was nog slechter dan vantevoren. De staaldraad zorgt voor nog meer weerstand en lijkt zich wel in te graven. Ik heb hem er terug afgehaald en heb 4 heel mooie starts en vluchten kunnen maken. Ik houd met mijn voet het topje van de staart naar beneden en geef volgas en full up. Als hij zich vanonder mijn voet trekt en onvermijdelijk op de neus gaat concentreer ik me tenvolle op de rolroeren om hem zo vlak mogelijk te houden en na een tiental meters komt de neus omhoog en stijgt hij op.
Het is een beetje wennen maar het lukt wel hoor.
Ik heb nu ook enkele full throttle passes kunnen maken en het is echt indrukwekkend, ik schat dat hij rond de 300kph haalt in vlakke vlucht.
Ik wil niet weten welke krachten er op de vleugels komen
.
Ook de acrovlucht is geen probleem, de vleugels buigen nauwelijks door bij snelle loopings en rollen doe hij als een extra 300.
grtz A
Het is een beetje wennen maar het lukt wel hoor.
Ik heb nu ook enkele full throttle passes kunnen maken en het is echt indrukwekkend, ik schat dat hij rond de 300kph haalt in vlakke vlucht.
Ik wil niet weten welke krachten er op de vleugels komen

Ook de acrovlucht is geen probleem, de vleugels buigen nauwelijks door bij snelle loopings en rollen doe hij als een extra 300.
grtz A