Superstock TZ 23T vs. LRP Vector x11 Stockspec 9.5T

Hallo,

Ik wou graag even weten of het een groot verschil is om in een tt01 in plaats van een superstock motor een vector x11 te plaatsen.

Ik gebruik mijn auto veel voor driften is dit hier ook nog mee mogelijk?

Wat is de snelheid en rijtijd ongeveer met een gemiddelde vertanding en een 4300 en 4600 lrp accu.

Mvg Stefan

hallo.
dan kun je beter voor een 10.5 of zelfs een 13.5kiezen
die 9.5 is flink wat sneller als de 23t.
groet

Laatst bewerkt:
Ja ik weet niet precies wat de verhouding is tussne brushless en brushed.

Die motor is 300 watt maar een brushed drukken ze weer meer uit in turns
het toerental is 33000max en die van de superstock 26000max.

Alleen nu staat er in de beschrijving dat de vertanding 7 voor een kort circuit moet zijn en 5 voor een lang circuit.

Heb met de superstock 8 dacht ik en ook een keer 5 gehad maar ik merkte niet veel verschil. Hij kwam gewoon niet bij zijn maximale toerental. Ik denk zo dat die Vector zwaarder vertand moet worden, maar ik vraag me dan nog af of hij kan driften.

Driften doet de auto toch?
De motor maakt alleen mogelijk dat de wielen en aandrijving draaien ;)

Met een van de genoemde brushless motoren is er toch wel meer vermogen beschikbaar en zou driften dus ook prima willen.
Door met je tandwielen te spelen kun je kiezen tussen veel trekkracht of veel snelheid.

Met een 10.5 en 5 cellen of 13.5 en lipo zit je wel op 70 km/u met normale banden.

dat kan je wel zeggen ja. een 23T rz op 5 cellen is even snel (ongeveer) als een 17.5T brushless op 6 cellen. is bij ons op de club uitgevogeld. kan je nagaan wat 9.5T op 6 cellen doet.

Sander

Back