Supervee 27 info?

• Topicstarter Topicstarter mustbeDreaming
  • Startdatum Startdatum
M

mustbeDreaming

Guest
Heeft er iemand hier de supervee 27? Ik vroeg me dit af omdat het zoeken maar 1 resultaat opleverde.

Ik ben van plan een speedboot aan te schaffen en dan leek me dit wel een goede keuze: brushless, deans connectors, goede kwaliteit onderdelen(?).. Dus ik ben zeer benieuwd naar ervaringen :)

Hier in nederland heb ik hem gezien voor 330-400 euro..

Zijn er andere (electrische) speedboot modellen waar ik naar kan kijken voor een serieuze snelle boot? Hij is niet bedoeld voor wedstrijden, gewoon lekker "bashen" op het water, vooral snel :)

standaard halen deze boten niet de 60 km/h eerder rond de 45 a 50 km/h

na het 1 en ander versleutelt te hebben is de 60 a75 haalbaar.

maar in dat geval ken je beter meteen een boot van hopf , mhz of hydromarine kopen ben je goedkoper uit.

greetz jaimy

Ik heb de boot alweer een paar maandjes, pas eindelijk uitgeprobeerd op groter water, in de Bieschbos.
Over golven jumpen is leuk :P Alleen meer dan 1 kan hij niet aan, beetje begrijpelijk..

Ik had er 2 IB3600 accu's in zitten met een graupner 45mm en verstelbare trimkleppen en nog wat aanpassingen.. Met mn gps klokte ik 50,3 km/u :)
Binnenkort ga ik een 48mm proberen, koeling is beter dan standaard, dus hopelijk gaat het lukken.

motor blijft redelijk warm, niet heet, batterijen worden iets van 45 graden, weet niet hoe hoog dat mag normaal :)
esc had ik niet gemeten

je zou de 45 kunnen proberen
hou het toerental goed in de gaten
als die veel minder toeren maakt weer terug maar 42mm

ook na 2 a 3 min varen alles controleren

greetz jaimy

Back