Svenson Baronnet Oldtimer (funschaal)

Waar ben je naar op zoek Pierre en hoe groot?

Hoi Teus.
ik ben op zoek naar een cokpit met toebehoren.spaak wiellen schaal 1 op 6.machine geweer + kogels . het liefst engelse steil uit de jaren 1900.
ik heb me suf gezocht op het internet maar kan het moelijk vinden.
ales is schaal 1op6.
gr pierre

Voor de 1/6 guns moet je natuurlijk bij Williams Brothers zijn, deze zijn ook te verkrijgen hier in nederland bij o.a. Hobby-In. Zie hieronder welke te verkrijgen zijn.

guns.jpg

1/6 spaakwielen bij Herbie Wheels of hier in nederland bij Bart van Spaakwieltje.nl

Dit zijn herbie Wheels;

rad03.jpg

Een cockpit in 1/6 wordt heel moeilijk. Wat je beter kan doen is zelf nabouwen van een goede foto daar ze in die tijd toch niet veel in de cockpit hadden zodoende is het nog goed te doen. Zie hieronder mijn poging van een zelfgemaakt dashbord in 1/6 voor een SE-5a.

59584ad62f10a7067.jpg

Succes.

Gr. Teus

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedank voor je info

Jou cockip ziet er goed uit zeg
Ik zal binnen kort toch even bij hobby in langs gaan.is toch vlakbij .
maar waar heb je de instrumenten gehaald voor je cockpit je.

De behuizing van de metertjes komen gewoon van een standaard set ook bij Hobby-In vandaan en de wijzeplaten zijn gereproduceerd vanaf een foto van het origineel, uitgeprint en er in geplakt.

De behuizing van de metertjes komen gewoon van een standaard set ook bij Hobby-In vandaan en de wijzeplaten zijn gereproduceerd vanaf een foto van het origineel, uitgeprint en er in geplakt.

haha:rolling: ik maar uren op het net zoeken terwijl het hier om de hoek te vinden is

Back