Koos82
verslagschrijvers
Hallo Allemaal,
Het is de bedoeling dat ik een bouwverslag ga bijhouden op dit forum.
Alleerst de topic titel zegt het al maar ik ga de London van Svitzer bouwen in Schaal 1:50. Helemaal zo als ze nu rondvaart.
Mijn vader is een jaar of 10 geleden een keer aan de Smit rotterdam begonnen maar nooit afgemaakt omdat hij zich helemaal op het heli vliegen heeft neergestort
dus dat is de basis van mijn London. het model heeft ook 10 jaar staan te verstoffen dus het is weer alles eerst helemaal kaal maken. en hier en daar wat aanpassingen maken, want er zijn toch wel een aantal kleine dingetjes anders.
de opbouw was grotendeels klaar. en de romp is groten deels klaar heb ik alleen nog geen foto van.
nu dan de foto's van de vorderingen zover.
Alles staat nu nog in de grond, dus alles hierna maar weer schuren en dan spuiten.
weet iemand toevallig wat de ral kleur van het groene dek is?
Opmerkingen en suggesties zijn welkom
groeten
Koos
Het is de bedoeling dat ik een bouwverslag ga bijhouden op dit forum.
Alleerst de topic titel zegt het al maar ik ga de London van Svitzer bouwen in Schaal 1:50. Helemaal zo als ze nu rondvaart.

Mijn vader is een jaar of 10 geleden een keer aan de Smit rotterdam begonnen maar nooit afgemaakt omdat hij zich helemaal op het heli vliegen heeft neergestort

de opbouw was grotendeels klaar. en de romp is groten deels klaar heb ik alleen nog geen foto van.
nu dan de foto's van de vorderingen zover.

Alles staat nu nog in de grond, dus alles hierna maar weer schuren en dan spuiten.
weet iemand toevallig wat de ral kleur van het groene dek is?
Opmerkingen en suggesties zijn welkom
groeten
Koos