swampboat

ga dan tog de .46 motor gebruiken, ga hem zo licht mogelijk bouwen.
Ga morgen alle materialen kopen en dan kan het werk beginnen!

grtzzz

Hoe hebbe jullie je gewichtsverdeling zitten, hebben jullie accu, tank, servos vooraan zitten?
Dit moet ik ook bij het begin van de bouw voorzien.
De motor komt dus achteraan, ik neem dus aan dat je ook een beetje gewicht vooraan wil?

grtzzz

Beste forummers, heb het de laatste tijd druk gehad, maar net wat foto's genomen!

Hij is in ruwbouw af, onderkant word blauw gespoten, bovenkant bespannen met witte oracover.

full

full

full

full

Als hij volledig af is komen er betere en gedetailleerdere foto's!

grtzzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi rex x2

Komt de motor nog een stukje naar voren ivm het bevestigen van het richtingsroer?
En waar plaats je de tank? Ik zie dat je goed opschiet ben zeer benieuwd naar de vorderingen.

Mvg

Motor blijft daar staan, roeren komen net achter de romp.
Tankje is met strapjes aan de motorsteun gemaakt en hangt net onder de carb (dus een stuk hoger als de jouwe)
Alles is nu gedemonteerd, en de onderkant is net blauw!, ga vandaag de bovenkant folien, en dan kan alles terug gemonteerd worden...

grtzzz

Even een vraagje, de constructie leent zich zo dat 1roer in het midden het simpelste is om te bouwen. Dan kan ik dit aan de alu motorsteun bevestigen.
Nu zo een roer recht in het midden is dit efficient genoeg, omdat de flow van de prop daar tog minimaal is...

grtzzz

Daarom heb ik hem dubbel gemaakt om zoveel mogelijke wind van de prop te benutten op de roeren.
Zal ik er eens een paar foto's van maken?

Mvg

Laatst bewerkt:
zou super handig zijn!, binne een dagje of 2 zou mijne klaar moeten zijn en komen er ook van mijn kant uitgebreide foto's!

voor mij is 1 roer het simpelst te maken, maar gaat het wel werken, dat vraag ik me af....

grtzz

Zeer zeker, en super bedankt!
Ga morgen een roer monteren en dan even teste, de constructie leent zich zo dat ik er later makkelijk een 2 bij opzet en het eerste verplaats.
Zo weten we meteen of een enkel roer effectief is!

klopt het dat ik wat vochtindring zie in je roeren?

grtzzz

Mijne gisteren even getest in serieus nat gras, en op half gas ging ie al vooruit!
Maarja had nog geen roere, en alles was maar tijdelijk.
Woendagavond moet ie af zijn!

grtzzz

Back