Zonder de heli te zien vliegen is het lastig om te beoordelen wat er nu echt aan de hand is.
De toeren op de kop bepaald voor een groot deel hoe een heli vliegt. Of er een rechtstreekse relatie is tussen de 'vertraging' en het toerental kan ik zo niet zeggen.
Op www.logoheli.com staan van verschillende mensen hun setup. Iedereen vliegt daar de Logo 10 met 12 tot 14 cellen. Hier is de heli ook op ontwikkeld. 16 cellen heeft dan als gevolg dat de heli (te) zwaar wordt waardoor de rotoropervlakte belasting te hoog kan worden.
Op hun forum staat nagenoeg dezelfde setup http://www.logoheli.com/LOGObb/viewtopic.php?t=2879.
Verdere oorzaken van de 'vertraging' kan zijn, delay geprogrammeerd in de zender, servo's niet sterk genoeg (onvoldoende accuspanning), storing op de ontvanger (gaat regelmatig in de Fail-safe).
Succes met het zoeken.
Rick
De toeren op de kop bepaald voor een groot deel hoe een heli vliegt. Of er een rechtstreekse relatie is tussen de 'vertraging' en het toerental kan ik zo niet zeggen.
Op www.logoheli.com staan van verschillende mensen hun setup. Iedereen vliegt daar de Logo 10 met 12 tot 14 cellen. Hier is de heli ook op ontwikkeld. 16 cellen heeft dan als gevolg dat de heli (te) zwaar wordt waardoor de rotoropervlakte belasting te hoog kan worden.
Op hun forum staat nagenoeg dezelfde setup http://www.logoheli.com/LOGObb/viewtopic.php?t=2879.
Verdere oorzaken van de 'vertraging' kan zijn, delay geprogrammeerd in de zender, servo's niet sterk genoeg (onvoldoende accuspanning), storing op de ontvanger (gaat regelmatig in de Fail-safe).
Succes met het zoeken.
Rick