RCEFlyer
In Memoriam
Hoi,
nou die houdt ik niet over, want ik moet ook een Polaris van een propje voorzien
Anders had je 'm wel kunnen overnemen.
Wat betreft regelaar, dat komt wel eens voor bij sommige regelaars.
Heb ik idd geen rekening mee gehouden, maar ik ben het in de praktijk ook nog niet tegengekomen
Ik heb even gekeken bij de specs en in de handeiding van de ESC, staat helaas niets over een max rpm
Nou gaat deze combi er ook maar een klein beetje overheen denk ik:
belaste rpm = (Voltage x Kv) x 3/4 = (11,1V x 2600 Kv) x 3/4 = 21645 rpm.
Daar komt bij dat de Lipo onder belasting vaak minder spanning afgeeft en dat je in de praktijk ook bijna nooit continue volgas vliegt
Ik denk dat het wel zal lukken, anders moet ik naar een grotere spoed om de toeren wat te drukken
Grtz,
Menno
nou die houdt ik niet over, want ik moet ook een Polaris van een propje voorzien

Wat betreft regelaar, dat komt wel eens voor bij sommige regelaars.
Heb ik idd geen rekening mee gehouden, maar ik ben het in de praktijk ook nog niet tegengekomen

Ik heb even gekeken bij de specs en in de handeiding van de ESC, staat helaas niets over een max rpm

Nou gaat deze combi er ook maar een klein beetje overheen denk ik:
belaste rpm = (Voltage x Kv) x 3/4 = (11,1V x 2600 Kv) x 3/4 = 21645 rpm.
Daar komt bij dat de Lipo onder belasting vaak minder spanning afgeeft en dat je in de praktijk ook bijna nooit continue volgas vliegt

Ik denk dat het wel zal lukken, anders moet ik naar een grotere spoed om de toeren wat te drukken

Grtz,
Menno
Laatst bewerkt: