swift S1 deluxe toppmodelbau

goedeavond

ik zou graag een swift willen kopen mijn voorkeur gaat naar de swift S1 deluxe van top modellbau deze dus Topmodel CZ - Swift S1-3,73 De-luxe
nu zou ik eens willen weten of er iemand mee vliegt of gekocht heeft en wat zijn reacties zijn en hoe hij zich gedraagt in de lucht

alvast bedankt zwevertje

Hallo

Dit is een mooi toestel en Topmodell levert kwalitatief goed spul.

Waar en hoe wil je dit toestel gaan inzetten ?

Met een vleugelbelasting van 85 gr/dm2 (bij een spw van 3730) gecombineerd met dat profiel (1.5% welving) heb je een behoorlijk vlot model uitgekozen.
Volgens mij is het inzetgebied puur en alleen Acro of wat rondracen op een helling of berg . Als dat je doel is heb je vlgs mij een prima kist.

relaxed zweven zit er met deze kist niet in ben ik bang .....
Nou Arno, je mag best wat stelliger zijn vind ik.
Relaxed zweven kan gewoon niet met deze kist.
Alleen hele grote bellen (grote diameter) zul je kunnen gebruiken van wege de basissnelheid.

Dirk.

@ Dirk

Mijn allereerste vraag gelezen ;)

Jij bent nog direkter ( :rolleyes: ) maar verder hangt het af van wat Zwevertje wil en wat Zwevertje onder zweven verstaat ..........

deze is al in mijn bezit alleen is hij niet van top modellbau
wat ik me voorstel van de perfecte vlucht met de swift is op een goede hoogte lossen dan een minuutje zweven en dan er een beetje acro mee doen zoals rol, low pass, looping,rugvlucht,....

@ Dirk

Mijn allereerste vraag gelezen ;)

Jij bent nog direkter ( :rolleyes: ) maar verder hangt het af van wat Zwevertje wil en wat Zwevertje onder zweven verstaat ..........

deze is al in mijn bezit alleen is hij niet van top modellbau
wat ik me voorstel van de perfecte vlucht met de swift is op een goede hoogte lossen dan een minuutje zweven en dan er een beetje acro mee doen zoals rol, low pass, looping,rugvlucht,....
@Arno: Ja, ik had je vraag gelezen.

Maar nu, met in de laatste reactie van Zwevertje, een heldere definitie van 'even lekker zweven', is het denk ik duidelijk. Ik denk dat dit de/een goede kist is voor wat hij er mee wil. :D

Back