Swing 3000 met mega-16/15/4

• Topicstarter Topicstarter eddycl
  • Startdatum Startdatum
Foto's,
Is goed Robert, moet wel eerst de vleugel romp en staart verstevigen met koolstofroovings, of zal ik er beter een borstelloze moteur in monteren?(voor dat andere EZdraadje, pvdrdbbltjs)

Ron, Yep, dank je!

see http://www.christophbecker.de.gg
voor easystar met rolroeren (90km/uur 8O lol)

op rcgroups,kijk even onderaan in de index. Daar staat vendors-talk-> kontronik.
Verschillende luitjes hadden problemen met het opstarten van de 16/15/xx icm met de swing 3000.
Ik zal de link og eens opzoeken, dan edit ik die er hier wel in.

groeten, robert :)

top eddy!
Maar wachff het gaat over aanloopproblemen met de 16/15-3(drie) In het kontronik draadje zit een link naar een duitse site, waar iemand de swing3000 op een tiental motoren heeft getest. Laat 'ie nou prima lopen i.c.m. de 16/15-4!!!
Ik laat binnenkort wel eens weten of dat wil lopen, heb er 1 bij m'n nipponconnectie besteld :wink:

Hoi, de 16-15/4met swing3000 loopt super op 2s en 3s. (6resp11,5A)Heb m'n DeltaRBC en 4,75'x4,5'apc en 3s getest vandaag. De snelheid en de >>RRrrooaarrRR< is ziekelijk! Bij gebrek aan info v.w.b. de uitslagen ben ik toch wat de mist ingegaan helaas, en de delta de graszoden :cry:
Motor, regelaar en lipo's nog heel. Delta exit helaas..

De combi werkt, voor de easystar is 3s beetje te gek lijkt me. 2s lipo of 2konions en 6x4prop klopt beter op deze kist'.

Van de site van Mega:

We have tested motors with MGM Compro, Castle Creations, Schulze, and Jeti ESC's with success. Kontronic ESC will work but should not be used for high rpm operation. Hacker Master ESC should not be used in their default program mode.

We hebben er ook ervaring mee.
Een Kontronik Swing regelaar op een Mega gaat niet goed....
Timing issue zeker?

Attila zei:
We hebben er ook ervaring mee.
Een Kontronik Swing regelaar op een Mega gaat niet goed....
Timing issue zeker?

Met welke regelaar icm met welke mega ben je bezig geweest,als ik mag vragen?

Back