T-Rex 150X

Discussie in 'Electro specifiek' gestart door Claude, 19 dec 2020.

  1. Claude

    Claude

    Lid geworden:
    16 feb 2004
    Berichten:
    795
    Locatie:
    West-Vlaanderen - België
  2. JaapDMC

    JaapDMC PH-SAM

    Lid geworden:
    12 aug 2012
    Berichten:
    143
    Locatie:
    Friesland
    Ik heb een 150x en hij vliegt best strak en veel beter dan zijn voorganger de 150. In vergelijking met de 450L en 550L is de 150x een stuiterbal met adhd. Vliegtijd op een lipo is ongeveer 3 minuten bij ca 90% max headspeed. Van de 3 genoemde Trexen heb ik met de150x de meeste lol per euro. Ik koop Align modellen en onderdelen meestal in Duitsland bij Freakware of Live-hobby, beide zaken hebben meestal veel op voorraad en leveren snel.
     
  3. Claude

    Claude

    Lid geworden:
    16 feb 2004
    Berichten:
    795
    Locatie:
    West-Vlaanderen - België
    Thx! Goeie referenties.
     
  4. Psycho Dad

    Psycho Dad

    Lid geworden:
    9 mei 2020
    Berichten:
    11
    Locatie:
    Belgium
    Heb een 150X gehad; vorig jaar december nieuw aangekocht bij EP-fun te Beveren (België) en 8 maand later opnieuw verkocht.

    algemene info:
    Setup gebeurt via app op uw gsm, heel gebruiksvriendelijk en je bent in de mogelijkheid om 'on the spot' je instellingen te wijzigen.
    Align 150X heeft ook een soort van stabilisatiefunctie (zoals Blade 230s zijn stability mode).
    Vliegt als een bij op epo.

    Waarom heb ik het verkocht:
    - vliegtijd van 2min30 max
    - kort na aanschaf lid geworden van een vliegclub waarbij ik meer met mijn grotere helis vlieg, bijgevolg kwam de 150x amper nog van grond.

    Hieronder een flimpje van mijn 150X:
     
  5. Claude

    Claude

    Lid geworden:
    16 feb 2004
    Berichten:
    795
    Locatie:
    West-Vlaanderen - België
    Ik zie ook potentieel in de Blade 150S.
    Niet de bedoeling direct 3d maneuvers te doen, enkele jaren uit de heliwereld (vloog de 500, 600 en 700 klasse nitro) en wil klein en relatief gemakkelijk de draad weer oppikken.

    Suggesties zijn welkom (Max 150 klasse)!
     

Deel Deze Pagina