T-rex 450 se gekocht

hallo,

ik heb zojuist een Trex 450se, 430 Brushless motor + 35 Amp ESC gekocht waar een paar keer mee gehoverd is en een maand oud ongeveer, dus eigelijk nieuw.
er zitten 4 servo's in, de Hitec HS65HB. verder zitten er een aantal reserve onderdelen bij

ik had al een MX12 met ontvanger, ik heb dus nog nodig (in ieder geval)

-gyro
-accu's
-lader en balancer

vul me gerust aan. of als iemand nog wat heeft liggen... :roll:

ik zal verder zelf wel op dit forum zoeken welke accus en lader daarvoor je moet hebben maar ik heb nog wel een balancer liggen maar ik weet niet of die hiermee samen gaat, het is een robbe equalizer 8446 en de lader die daar aan hangt heeft een output van 12.6v---1.0A

ik weet niet of ik daar dus wat aan heb, sorry voor dit lange verhaal maar ik hoop hier nog veel plezier van te gaan hebben en mn vrouw zal t wel weer niks vinden haha!

groeten allemaal, bart! :wink:

Dat is geen verkeerde aankoop, zeker met deze servo's erbij :)

Als gyro de GY401 nemen, lipo's kan je kiezen uit Thunderpower of Flighpower, en voor een lader moet je even naar het subforum "Accu & laad techniek", daar heb je vrij veel keus in.

Of misschien kan je de nieuwe LogicTech 2100 uittesten ipv de GY 401. Deze schijnt ook super te zijn en lekker klein en licht (9g)

Grtz,
Dirk

ja weet ik maar die heb ik allemaal al 10x gezien! vond t ook wel een keer leuk om een bouw verslagje van iemand anders te zien/lezen...

daarom ben ik ook voor de SE gegaan, ik zal eens kijken naar die gyro, die moet ik dus nog plus een aantal accupacks en een lader er voor, die flightpower en thunderpower werden nogal aan geprezen hier :idea:

die moet ik dus nog plus een aantal accupacks en een lader er voor, die flightpower en thunderpower werden nogal aan geprezen hier

Als lader zou ik kijken naar de Graupner Ultramat 14 ofzo, mooie lader die werkt op 12v EN 220v.

FlightPower en Thunderpower accu's zijn inderdaad tha shit, uiteraard kun je als beginner ook prima uit te voeten met "mindere" accu's zoals bijvoorbeeld deze , niet te duur en ook prima te gebruiken. Zorg wel dat je er een balancer bijkoopt om de accu's in balans te houden, zoals bijvoorbeeld deze of deze. Zorg wel dat je er een bijpassend adapterkabeltje bij aanschaft.

Cheers,

Richard

Ik kom op de hoofdwebsite van 4rc uit... je had rechtermuisknop, eigenschappen moeten doen en die link moeten kopieren...

Bedoel je deze?

Die is uiteraard met de juiste kabeltjes ook prima!

Cheers,

Richard

oops sorry, ja die is het....

alleen over die gyro kan ik niet zo veel vinden,...ik had je ff toegevoegd(msn) maar weet niet of je daar zin in hebt haha..

die betere lipo's zijn met wat speur werk ook wat goedkoper te vinden toch?> :?:

heb net een lipopack besteld bij b-p-p.com was een actie de Thunder Power Pro-lite 2100 11.1v Li-poly Pack met korting, de actie eindigt maandag dus wie er nog meer belang bij heeft! had begrepen dat dit een zeer mooie pack is en dat voor omgerekend net iets onder de 50 euro en je betaald geen verzendkosten, had graag 2 of meer besteld maar ja.... komt wel!

Back