@Brutus
...
Wie weet was de lage prijs daarop gebaseert..
Dat kan heel goed....
En inderdaad, wellicht was de prijs lager (ken de prijs van die kits niet uit mijn hoofd maar meende dat ze inderdaad normaalgesproken ruim boven de 300 Euro liggen) vanwege de gewijzigde inhoud en/of de beschadigde canopy.
Dat weten wij domweg niet, en we weten ook niet of TS dat wél wist of óók niet....
Dat zijn toch wel details in de hele story, die domweg mijn reactie 180 graden de andere kant hadden kunnen sturen, en daarom nogmaals, het begon mij een beetje teveel op een "winkelbespreking" te lijken. En dan een ongefundeerde ook....
Als de prijs inderdaad erg laag lag, dan heeft TS gewoon niet te klagen.
Zelfs niet als de kit als "100% in orde" verkocht is. Domweg omdat hoe je het ook wend of keert, in die kit een 100% vliegbare heli met alle benodigde, en kwalitatief gewoon goede componenten zat, en een lichte lakschade aan de canopy, tsja.... 50 Euro prijsverlaging voor een paar kleine butsjes? Lijkt mij een goede deal....
Ik snap dat het voor TS nogal lastig in te schatten is, maar ik voor mij zou er pas mee terug gaan als die gyro zwaar minderwaardig is aan de GP 780. (bijvoorbeeld als er een tolgyro of een oude G300 in zou zitten)
En gezien TS beginner is, is met 100% zekerheid die gyro veel beter dan TS nodig heeft, piëzo of MEMS doet dan niet ter zake... eerst maar eens leren vliegen.
Groet, Bert