Het is maar goed dat ik elke keer als ik ga vliegen de heli grondig check. Elke keer als ik een nieuwe lipo monteer check ik de tail-belt, en deze keer was na 1 lipo het snaartje op een paar plaatsen gestript. 10 tandjes, verspreid over de snaar. Natuurlijk direct gestopt en een nieuw snaartje besteld. Vermoedelijk stond -ie iets te ruim. In combinatie met m'n toenemende skills (echt 8tjes vliegen nu) en in winderig weer kreeg de staart waarschijnlijk wat meer te verwerken en daardoor zal het gekomen zijn.
Ik vind het lastig de tail-belt op de juiste spanning te krijgen, dat luistert blijkbaar zeer nauw. Wilde het graag even delen: check je spullen voor je gaat vliegen (als je daar nonchalant in bent geworden: gewoon even doen!) Ik heb er erger mee voorkomen vermoedelijk.
Ik vind het lastig de tail-belt op de juiste spanning te krijgen, dat luistert blijkbaar zeer nauw. Wilde het graag even delen: check je spullen voor je gaat vliegen (als je daar nonchalant in bent geworden: gewoon even doen!) Ik heb er erger mee voorkomen vermoedelijk.