Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De 'banaan' is binnen
Met UPS gestuurd en vooralsnog geen invoerrechten. Maarja, bij express koeriers komt dat soms een maand later alsnog. Ik heb de belangrijkste zaken binnen en kan hem deze week afbouwen!
Verder zag ik nog een tip vandaag op helifreak om 9257 tandwielen in 9650 servo's te zetten. 2,5kg torque en .06 snelheid. Verleidelijk, als ik een crash maak en een servo strip dan ga ik dat op de cyclic proberen.
Verder zet ik de hele boel op 6V en gebruik ik een spektrum regulator voor de gyro en de 9254. Maargoed, eerst even kwijlen en dan lekker schroeven!
Ben je voor geweestNet gevlogen, ideaal weer voor de 500. Geen storende wind, lekker zonnetje en zoals het hoort, gaan met die
Vanaaf waarschijnlijk nog n keer. Heerlijk![]()
'k wou dat ik nog op school zat ... zucht ......
Ja, altijd ff opletten met die canopy. Maar bij het trimmen opletten dat hij nog voldoende vast blijft zitten, vraag maar aan Damige hier op 't forum...errug vervelend als je canopy eraf valt als je inverted vliegt...
waar trim jij dan? gewoon boven aan toch, maakt dan geen verschil met hoe hij eerder vast zat?