T-rex 550 lipo's

Hallo iedereen,

Met de 550 vlieg je normaal met een 6S.

Nu heb ik nog 2 nagelnieuwe Turnigy nano-tech 5S 5000 mAh 45C 's liggen,
kan ik hiermee ook vliegen?
Ik vlieg geen 3D even vermelden.

Mvg

heb je een originele setup? zoja dan kan dat, maar misschien wel wat aan de zware kan. ik dacht dat je kan gaan van 3s tot 6s? en denk aan de tandwiel verhouding je zal een ander tandwiel moeten steken

Moet prima werken, misschien wil je dr een groter motortandwiel bij als je wat meer rpm wil. Anders gewoon voor langere vliegtijden gaan;-)

Het moet niet, maar als je wat meer power zou willen ten koste van vliegtijd, is dat een optie.

Ik zou gewoon een paar goede lipos kopen.. 5s op een machine van dit formaat is erg underpowered. en ik voorspel een enorm hoge amperage.

kwa gewicht: minimaal 750 tot 900 gram is het beste voor het cg. meer of minder dan dat en hij balanceert niet meer.
6S en 4500/5000mAh is aangeraden.

als je toch op 5s wilt blijven, haal dan een 19 pinion.(Ron, 5/6 tanden meer, is niet correct)

Ik zou gewoon een paar goede lipos kopen.. 5s op een machine van dit formaat is erg underpowered. en ik voorspel een enorm hoge amperage.

kwa gewicht: minimaal 750 tot 900 gram is het beste voor het cg. meer of minder dan dat en hij balanceert niet meer.
6S en 4500/5000mAh is aangeraden.

als je toch op 5s wilt blijven, haal dan een 19 pinion.(Ron, 5/6 tanden meer, is niet correct)

@ANKO waar kan je die 19T pinions krijgen?

ik vind maar tot 18T:(

Back