T-Rex 600 Benzine dopje

Hallo allemaal.

Ik heb een T-Rex 600 benzine helicopter, maar nu is mijn tank dopje kapot. (Mijn hond heeft er op geknabbelt).
Het tank dopje heeft 3 gaatjes, waar drie benzine stangetjes door heen gaan, op de stangetjes druk je de benzineslang.
1 voor aanvoer
1 voor Tank te vullen
1 voor overloop van de tank
De link wijst de weg wat ik wat ik bedoel. http://www.centuryheli.com/products/productdetail.htm?prtnm=HI6139A
Ik weet niet bij welke winkel ik deze kan kopen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Mvg Powerkid

Laatst bewerkt:
beste powerkid als je er even bijzet waar je ergens woont dan is er vast wel imand hier op het forem die weet waar een goede zaak bij jouw in de buurt zit

Als je in de gebruiksaanwijzing kijkt, wat voor een bestelnummer de tank heeft, kan je dat zo bestellen bij een align dealer.
bijv:
HN6085T Fuel tank - RC Heliparts

Maar LET OP:
Voor benzine zal dit vast een andere zijn i.v.m de benzine bestendigheid.

Kavantankjes hebben ook losse dopjes te koop, maar of de maten overeen komen met de trex-tank...weet ik niet.
Deze dopjes zijn ook voor benzine en ook voor methanol/nitro te koop.

Maar ga morgen eens bellen/mailen met het juiste artiekelnummer.

Mvg. Richard

beste powerkid als je er even bijzet waar je ergens woont dan is er vast wel imand hier op het forem die weet waar een goede zaak bij jouw in de buurt zit
En dat kun je doen via je profiel, dan kan iedereen dat altijd zien links onder je gebruikersnaam. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek.
Leeftijdsweergave heb je al geactiveerd in jouw profiel. Dat is ook handig want met die kennis kunnen forumleden beter maatwerk leveren in hun antwoorden. Leeftijd geeft indicatie van budget, aantal jaren scholing (= talen, wiskunde, natuurkunde, zwemles etc) en het al dan niet aanwezig zijn van een hogere instantie, eventueel in combinatie met handenbindertjes. Of dat je wellicht zelf nog in de categorie handenbindertje valt. En leeftijd kan een (zeer) ruwe indicatie geven van de 'kwaliteit' van jouw antwoorden.

Back