Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
BarnOwl zei:Welke servo's worden hier zoal gebruikt voor de T-Rex 600 op de kop en hoe bevallen ze?
Ik vraag dit omdat er nogal wat mogelijkheden zijn en een goed compromis zoek tussen prijs/kwaliteit.
Aaalie zei:8O Hey Jeroen? Heb je der ééntje?
BarnOwl zei:Aaalie zei:8O Hey Jeroen? Heb je der ééntje?
Hehehe....nee, nog niet. Maar met Sinterklaas, de Kerstman en mijn verjaardag op komst ga ik mezelf maar eens een leuk cadeau aanschaffen!
Ik ben er al uit wat betreft de rest van de setup, maar aangezien ik na een half jaar ervaring met deze super heli op de forums nog geen duidelijke nadelen heb gezien van kopservo's zoals bij de 450 (strippen van tandwielen) moet ik nog overtuigd worden van het belang van duurdere servo's.
Ogenschijnlijk strippen de grotere servo's minder snel op een heli, misschien ook omdat de kop van de 600 niet direct wordt aangestuurd zoals bij zijn kleinere broer.
BarnOwl zei:De snellere acties van de duurdere servo's lijken in mijn geval niet zo belangrijk omdat ik nog geen echte 3D vlieg.
Maar aangezien ik totaal geen ervaring heb met grotere heli's kan mijn redenering fout zijn.
Zou je b.v ook 9650's kunnen gebruiken? Hier heb ik er nog een paar van........
Aaalie zei:Misschien de 9650 verkopen en dan voor de standaardmaat gaan?
Raptor Rulezzz zei:Zelf gebruik ik 9252's omdat deze niet duur zijn (vooral in Taiwan niet) en zeer betrouwbaar. Ook zijn ze erg snel en nauwkeurig, kortom perfect voor elke eCCPM setup.
De plastic tandwielen die bijna niet slijten en goedkoop zijn te vervangen na een crash is een groot voordeel.