T-rex 600 super pro, T-rex 500 esp of T-rex 600 esp

• Topicstarter Topicstarter Desmo
  • Startdatum Startdatum
D

Desmo

Guest
Ik ben van plan om opnieuw een heli te kopen. Heb een jaar gevlogen met een T-rex 450 se v2, maar heb deze verkocht om me meer op vliegtuigen te concentreren. Ik moet eerlijk toegeven dat het helivliegen me toch meer aanspreekt.

Maar wat ga ik nu kopen: een T-rex 600 super pro (nitro) of toch maar opnieuw electro T-rex 500 esp , of de T-rex 600 esp...?
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik echt niet weet welke te kiezen.

Daarom graag jullie meningen/ervaringen/pro's en contra's...

Bedankt!

Heb eerst de 600E gehad ...toen de 500 .... en nu ook de 600N.....

Die 600N is fantastisch !

mvg, Z

Ik ben van plan om opnieuw een heli te kopen. Heb een jaar gevlogen met een T-rex 450 se v2, maar heb deze verkocht om me meer op vliegtuigen te concentreren. Ik moet eerlijk toegeven dat het helivliegen me toch meer aanspreekt.

Maar wat ga ik nu kopen: een T-rex 600 super pro (nitro) of toch maar opnieuw electro T-rex 500 esp , of de T-rex 600 esp...?
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik echt niet weet welke te kiezen.

Daarom graag jullie meningen/ervaringen/pro's en contra's...

Bedankt!

Dan neem je ze toch allemaal? :mrgreen:

Als ik dat nu eens deed... nee dat gaat mijn portefeuille niet zo leuk vinden...

Dus graag jullie ervaringen/ vliegtijden / kosten ...

bedankt

He Koen, ik moet eerlijk toegeven dat ik altijd dacht dat je uiteindelijk weer bij de helikopters zou uitkomen!

Ik heb zelf ook een 500 ESP besteld, natuurlijk ook even naar een 600size gekeken, maar dan ben je toch een heel stuk duurder uit (zeker als je de lipos, spares en elektronica mee rekent). Het leuke van de 500 ESP is dat hij al geleverd wordt met drie swashservos, als je goed zoekt vind je de heli al voor zo'n €450 (dus de 500ESP met swashservos), dat is ook nog eens binnen Europa, dus geen gezeur met invoer.

In ieder geval succes met de keuze, welke je ook kiest, je gaat er een hoop plezier mee beleven!

PS: De 450 die ik een half jaartje geleden van je overnam vliegt nog steeds heerlijk :D

Back