Hoi Allemaal!
Ik heb net mijn T-rex 600 ingevlogen en DAMN daar zit vermogen in!!!!
Hij vliegt als op rails, zeer strak en er zit met mijn setup echt power in... ongelofelijk, het is wel ERG wennen als je alleen grote brandstofhelicopters gewend bent. Het geluid is heel anders!
Mijn setup:
T-rex 600CF, 600L + 75 amp esc
3x 9252, GY601/9251, Duralite Regulator 5,3v/1100mah 2S 9C lipo
V-blades (+/- 13 graden pitch)
11 tand pinion
FlightPower 4900mah 6s1p accu
Ik had in mijn eerste vlucht een piek van 112 ampere, dit was met vol pitch, 2300 toeren... Ik moet dus of mijn pitch beter beheersen of de pitch wat terugschroeven. Dat eerste heb ik de 2e vlucht gedaan maar ik denk er sterk over om de pitch voorlopig even iets terug te schroeven.
Piekvermogen gaf de DPR datalogger weer op 2310 watt, beetje hoog...
Verder vliegt de helicopter PERFECT, geen interactie... makkelijk af te stellen, makkelijk te bouwen, weinig onderdelen, kwaliteit is veel beter dan je zou verwachten.... Kortom, ik ben tevreden
Cheers,
Richard
Ik heb net mijn T-rex 600 ingevlogen en DAMN daar zit vermogen in!!!!
Hij vliegt als op rails, zeer strak en er zit met mijn setup echt power in... ongelofelijk, het is wel ERG wennen als je alleen grote brandstofhelicopters gewend bent. Het geluid is heel anders!
Mijn setup:
T-rex 600CF, 600L + 75 amp esc
3x 9252, GY601/9251, Duralite Regulator 5,3v/1100mah 2S 9C lipo
V-blades (+/- 13 graden pitch)
11 tand pinion
FlightPower 4900mah 6s1p accu
Ik had in mijn eerste vlucht een piek van 112 ampere, dit was met vol pitch, 2300 toeren... Ik moet dus of mijn pitch beter beheersen of de pitch wat terugschroeven. Dat eerste heb ik de 2e vlucht gedaan maar ik denk er sterk over om de pitch voorlopig even iets terug te schroeven.
Piekvermogen gaf de DPR datalogger weer op 2310 watt, beetje hoog...
Verder vliegt de helicopter PERFECT, geen interactie... makkelijk af te stellen, makkelijk te bouwen, weinig onderdelen, kwaliteit is veel beter dan je zou verwachten.... Kortom, ik ben tevreden

Cheers,
Richard