T-Rex 600, welke accu's

Hey luitjes, ik heb gisteren een T-rex 600 gekocht.
Iemand iedeeen over een accupakketje tegen leuke prijs??

Heb wel setjes van 6s1p a 234 pleuro gezien, maar misschien heeft iemand betere alternatieven.

Alvast bedankt.

(nog onder de indruk van die ontiegelijk gave 600 (prijkt nu op de kast hier)

FlightPower 4900 6s1p vlieg ik mee en ben er ZEER tevreden mee...

Ik zou persoonlijk alleen kiezen tussen de FlightPower 4900 6s1p en de ThunderPower 5000 6s1p (de laatste is duurder).

De FlightPower 4900 6s1p kost zo rond de 280/300 euro per pack en de balanceeraansluitingen zijn hetzelde als bij ThunderPower dus je kan de ThunderPower 1010 lader/210 balancer zo aansluiten, daarmee kun je in 30 min je accu's laden op het veld.

Cheers,

Rich

robbiewet zei:
wij gebruiken pakketten van Hacker 6s1p lipo 5000Mamp zijn alleen iets duurder zo'n 350 euro maar doen het perfect

Hacker is gelijk aan FlightPower.

Je kan ze overigens ook bestellen bij www.duralitebatteries.com en als je even met ze mailt en vraagt om een "speciale behandeling van het pakketje" dan kunnen ze er redelijk voor zorgen dat het hier komt zonder al teveel extra onnodige kosten.
Reken wel op flinke verzendkosten (50 euro voor 2 accu's)

Cheers,

Richard

He, thanx voor alle antwoorden. Het is me wel duidelijk nu.
Ik heb trouwens een paar 4100Mah 3s1p aangeschaft om serie te schakelen. Die kan ik nog met mijn huidige lader opladen.

Nu ff sparen voor de FP4900 met de ThunderPower 1010 lader/210 balancer (toch ff zo''n 600 pleurootjes en dan heb ik nog maar 1 accupack).

Zit trouwens toch nog te wachten op de servo's, gyro en ontvanger.

Verder zit ie al in elkaar. Echt strak hoor. Ben erg benieuwd hoe ie vliegt.

Back