Als alu krom is zou ik het dus nooit meer gebruiken...eigenschap van alu is dat je bij buigen haarscheurtjes krijgt en dat het daarna dus heel makkelijk en zonder waarschuwen kan breken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga jou gouden raad opvolgen en zal van de maand normaal de Alu versie aankopen. :wink:Raptor Rulezzz zei:Zit er veel verschil van sterkte op een T-Rex CF600 of Alu 600 (standaard).
Wat ik bedoel is loop je met carbon minder schade op als alu of is het verschil te verwaarlozen...
Alu is 60 gram zwaarder dan de Carbon versie en 100 euro goedkoper. De alu versie zal buigen waar de carbon versie afbreekt, maar de alu frames kosten $60 en de carbon versie $160.
Als je de keus hebt zou ik altijd voor alu frames gaan en later misschien carbon frames monteren als je dit mooi vind en de alu frames kapot zijn.
Cheers,
Richard
Vindt hem ook wel geslaagd :wink: Nu nog iemand vinden die deze kan airbrushenkraaijer zei:Mooie canopy design![]()
Servo's
Gyro
Ontvanger (Zender is een Graupner MX12)
Rotor Blades
Lipo
Raptor Rulezzz zei:Ontvanger: Geen idee wat een goede graupner ontvanger is.
Als ik het niet vergeet zal ik foto's nemen van de bouw ervan. :wink:Heli-Harry zei:Hoi Aiki,
Gefeliciteerd met je trex 600, zet je nog wat foto's online van de bouwfase?
Lijkt me wel leuk, de Trex 600 staat ook op mijn verlanglijstje.
Maar ik moet eerst mijn robbe eolo kwijt raken......
Ik heb voorlopig enkel de T-rex600 + 3 servo's + ontvanger.boddez zei:hey
@AIKI
ik ben ook op zoek geweest en zit ook met deze heli in men hoofd...
zou ik je mogen vragen wat je ervoor betaalt hebt?
ik zou als ik uitreken alles samen rond de 1000 euro zitten...
groeten